ThaDon_ Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 Missie met Russen!! Ik heb een dringende vraag: die missie dat je met big smoke al die russen moet dood schieten in het gebouw en daarna op de motor! heb ik heel veel moeite mee in dat gebouw en daarna gaat nog wel maar daarna op die motor dat er een metertje staat hoe goed je motor nog is zeg maar daar kom ik niet uit! elke keer als die truck er voor de 2e keer bij komt dan is me motor al bijna op, en ik knal tog al die ventjes er af..:S hoe gaat me dit lukken?!?!? thanx alvast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time Fighter Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 eerst andere topics checken je moet gwn knallen: bij de auto's moet je op de motorkap schieten en bij de brommer op die ventjes na die tunnel ben je er Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThaDon_ Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 hoe richten jullie dan? gewoon met die rechter analog? want ik krijg die voorste ventjes van die motor er egt niet af geschoten hoor... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 jep gewoon richten dan ja en niet op de truck schieten alleen maar op de auto's en motors richten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 (bewerkt) vooral concentreren op die motors en gewoon wat knallen op hun borstkas Bewerkt: 8 november 2004 door Majus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kardito Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 die missie is echt kapot moeilijk.. dat richten werkt voor geen meter zit daar nu ook vast (tot nu toe 3 keer geprobeert maar vond t toen al hopeloos) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorne Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Toen ik die missie bij mezelf deed wou het niet lukken maar na een tijdje wel Daarna ging ik ff naar een vriend van me en daar deed ik hem in 1 keer echt vet raar maar gewoon die motorrijders dood schieten en als je der ff geen 1 ziet ff de auto's proberen :rolleyes: zo deed ik het Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Zoals GTA-SA fan al zegt, zoek effe naar dergelijke topics. Slotje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts