Jump to content

Missie met Russen!!

Recommended Posts

Geplaatst:

Missie met Russen!!

Ik heb een dringende vraag: die missie dat je met big smoke al die russen moet dood schieten in het gebouw en daarna op de motor! heb ik heel veel moeite mee in dat gebouw en daarna gaat nog wel maar daarna op die motor dat er een metertje staat hoe goed je motor nog is zeg maar daar kom ik niet uit! elke keer als die truck er voor de 2e keer bij komt dan is me motor al bijna op, en ik knal tog al die ventjes er af..:S hoe gaat me dit lukken?!?!? thanx alvast

Geplaatst:

eerst andere topics checken :D

je moet gwn knallen: bij de auto's moet je op de motorkap schieten en bij de brommer op die ventjes

na die tunnel ben je er

Geplaatst:

hoe richten jullie dan? gewoon met die rechter analog? want ik krijg die voorste ventjes van die motor er egt niet af geschoten hoor...:(

Geplaatst:

jep gewoon richten dan ja en niet op de truck schieten alleen maar op de auto's en motors richten

Geplaatst: (bewerkt)

vooral concentreren op die motors en gewoon wat knallen op hun borstkas :puh:

Bewerkt: door Majus
Geplaatst:

die missie is echt kapot moeilijk.. dat richten werkt voor geen meter

zit daar nu ook vast (tot nu toe 3 keer geprobeert maar vond t toen al hopeloos)

Geplaatst:

Toen ik die missie bij mezelf deed wou het niet lukken maar na een tijdje wel ;) Daarna ging ik ff naar een vriend van me en daar deed ik hem in 1 keer :D echt vet raar maar gewoon die motorrijders dood schieten en als je der ff geen 1 ziet ff de auto's proberen :rolleyes: zo deed ik het :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...