Eenkhoorn Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Hej, Ik heb hééél veel geld, allemaal gecheat. Maar, dat wil ik nu weer weg hebben. Is hier ook een cheat voor dat je geld afneemt? Dankje, grZz Reageren
44192_1485553188 Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Nee, dat is niet mogelijk. Het enige wat je kunt doen is het uit te geven. Reageren
AwSom Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Ik had dit ook een x ...toen ben ik naar zo'n paarden-gok-baan gegaan...HEEEEL vaak op shift (vlgensmij) geklikt.. (moetje um daarvoor wel ff saven in die beurt...wrom leg ik zo uit ) ... ik was dus op 200.000 al mn geld ingezet...win ik ...daarom moet je m ff save:) Ojah,, je krijgt er wel een LAMME hand van:P Reageren
M__K Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 je kan ook gewoon naar the strip gaan en lkkr gaan gokken de hele tijd 1 miljoen geloof me dat gaat snel Reageren
Mastertuner Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 je kan ook gewoon naar the strip gaan en lkkr gaan gokken de hele tijd 1 miljoen geloof me dat gaat snel Niet als je zoals ik 108 miljoen heb Reageren
356 Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 waarom wil je je geld dan kwijt? Reageren
Eenkhoorn Geplaatst: 7 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Bedankt voor tips! En ik wil het kwijt omdat ik zooooooooooooooooooooooooooooooo veel heb.. Ik wil het graag opnieuw doen en dan gewoon met stelen Reageren
Bassiej Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 start gewoon een new game zonder cheats en ga lekker alle missies doen enzo Reageren
Crazy-GTA Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Ik heb een SaveGame Editor daarmee kan ik alles bewerken dus geld ook als jij je savegame kan verzenden dan zal ik het op 0 zetten Reageren
kevin software Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 waar kan je die save gme editor downloaden???? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) De savegame editor kan je >hier downloaden<, via gtagarage.com Gewoon uitpakken, en installeren/gebruiken volgens de readme. Het is echt heel makkelijk, het heeft een automatisch installeer programma. Veel plezier ermee! Bewerkt: 16 december 2006 door Flying Dutchman Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.