Jump to content

Geld weg doen.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hej,

Ik heb hééél veel geld, allemaal gecheat. Maar, dat wil ik nu weer weg hebben. Is hier ook een cheat voor dat je geld afneemt?

Dankje,

grZz :)

Geplaatst:

Ik had dit ook een x ...toen ben ik naar zo'n paarden-gok-baan gegaan...HEEEEL vaak op shift (vlgensmij) geklikt.. (moetje um daarvoor wel ff saven in die beurt...wrom leg ik zo uit :cab: ) ... ik was dus op 200.000 al mn geld ingezet...win ik :bonk::bonk::bonk::bonk::duh::duh::engel: ...daarom moet je m ff save:)

Ojah,, je krijgt er wel een LAMME hand van:P

Geplaatst:
je kan ook gewoon naar the strip gaan en lkkr gaan gokken de hele tijd 1 miljoen geloof me dat gaat snel :bonk:8)

Niet als je zoals ik 108 miljoen heb :puh:

Geplaatst:

Bedankt voor tips!

En ik wil het kwijt omdat ik zooooooooooooooooooooooooooooooo veel heb..

Ik wil het graag opnieuw doen en dan gewoon met stelen :engel:

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik heb een SaveGame Editor daarmee kan ik alles bewerken dus geld ook als jij je savegame kan verzenden dan zal ik het op 0 zetten

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

De savegame editor kan je >hier downloaden<, via gtagarage.com Gewoon uitpakken, en installeren/gebruiken volgens de readme. Het is echt heel makkelijk, het heeft een automatisch installeer programma. Veel plezier ermee! ;)

Bewerkt: door Flying Dutchman

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...