.Antonio Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Oke, ik heb wat gebrobeert met C4D renders. Zelf vind ik het niet GEWELDIG, maar ik oefen natuurlijk gewoon nog Rates + Comments Reageren
Crankeye Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Ach, alweer een, wat schattig Assasin's creed renders zijn erg mooi, maar bij jou vind ik de background wat... tsjah, lelijk kan ik niet zeggen. Ik vind de render misschien toch wat te donker 7/10 omdat het je eerste met C4d is Reageren
.Antonio Geplaatst: 7 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Ach, alweer een, wat schattig Assasin's creed renders zijn erg mooi, maar bij jou vind ik de background wat... tsjah, lelijk kan ik niet zeggen. Ik vind de render misschien toch wat te donker 7/10 omdat het je eerste met C4d is Oke, ik werk dan wat aan m'n background volgende keer. Render had ik expres wat donkerder gemaakt... smaken verschillen Thnx voor je rate verder... Nog andere? Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 ik vind hem wel mooi, alleen die schouder is doorzichtig 8/10 Reageren
Crankeye Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Dat van de schouder dat lijkt mij meer ook van de C4D render, je kan er namelijk ook meer gebruiken! En het kan niet doorzichtig zijn want OurVoicE heeft de achtergrond met tech/grunge? brushes gebrusht. Dat van de schouder dat lijkt mij meer ook van de C4D render, je kan er namelijk ook meer gebruiken! En het kan niet doorzichtig zijn want OurVoicE heeft de achtergrond met tech/grunge? brushes gebrusht. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.