Jump to content

Hunter's Wanted


_Mouser_

Recommended Posts

Hij is te verkrijgen door 100 hidden packages te vinden. Dit kun je ook hier zien. De hunter is op de legerbasis te vinden of in Ocean Beach bij de helipad te vinden. Dat kun je op dit kaartje vinden.

Edit: Even om Typhoon een beetje aan te vullen. De tweede Hunter kan zich ook spwanen op de legerbasis. Dus de eerste Hunter kan zich op Ocean Beach bevinden. Hier kun je dat even nalezen.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Hey _Mouser_ :cya:

Ik weet wel hoe je Hunter krijgt, namelijk op 2 manieren, de 1e manier is door de 100% te halen, wanneer je dit hebt gedaan zal de Hunter spawnen in de Army Base (Fort Baxter) [Tip: Het is handig om een Cop Outfit aan te doen voor dat je de Hunter pakt, je krijgt de Cop Outfit naar de missie Copland of No Escape?, wanneer je hem aan doet zullen de legermannen niet op je schieten, anders wel, en dit maakt het natuurlijk erg lastig.

De 2e manier is om 100% Hidden Packages te zoeken, wanneer je de 100e hebt zal de Hunter op het Helipad in Ocean Beach (vlakbij Cononel Cortez) spawnen. Op deze pagina kan je alle Hidden Packages vinden.

Heel veel succes en plezier met de Hunter!

Link to comment
Delen op andere websites

Jah, dat weet ik toevallig:D

Eerst haal je een politie uniform, dit kan alleen als je de missie samen met Lance hebt gedaan, dus bij de Vercetti Estate. Je haalt het uniform op in het politieburo in het midden van het eerste eiland.. (lang geen VC meer gespeeld dus een beetje vergeten).

Dan kan je naar de legerbasis toerijden. Met een auto moet je door de slagboom, dan loop je helemaal naar achter, je moet wel via trappen enzo. Alleen je mag niet schietten want dan ben je binnen 5 seconden dood.

En als je daarachter bent staat er als het goed is een hele mooie hunter te wachten. Hij bestuur het zelfde als een maverick alleen hier kan je met kogels en raketten schieten.

kogels: numpad 0

raketten: linker muisknop

Greetz, Stefantjuh :cya:

EDIT: te laat... :puh:

Bewerkt: door Stefantjuh
Link to comment
Delen op andere websites

als je het politiepakje heb is dat niet genoeg de hunter staat er niet als je niet eerst de storyline compleet maakt en dan kirjg je bij 100% nog eentje bij een helipad op het 1e eiland vlak bij de pole position club

thijmen

Link to comment
Delen op andere websites

als je het politiepakje heb is dat niet genoeg de hunter staat er niet als je niet eerst de storyline compleet maakt en dan kirjg je bij 100% nog eentje bij een helipad op het 1e eiland vlak bij de pole position club

thijmen

De Hunter kan je wél krijgen voor de storyline voltooid te hebben, alleen zal je voor je naar het westelijke eiland kan er toch moeten geraken, maar dit kan niet zonder mods of cheats denk ik. Het kan dat er een truukje is, maar ik zou het niet precies weten. De Hunter staat als eerste op de legerbasis als je de Hidden Packages nog niét allemaal hebt gevonden, maar wel net Keep Your Friends Close gedaan hebt.

Als je alle Hidden Packages hebt gevonden na de missie Phnom Penh '86 maar voor de missie Keep Your Friends Close dan spawnt hij als eerste bij Ocean Beach. Het hangt er dus vanaf, en als bv. de eerste bij jou op de legerbasis spawnde, dan zal de tweede in Ocean Beach spawnen. Het hangt er vanaf hoe je het spel speelt dus..

Al deze info komt van dit topic, Mouser, dus het zou fijn zijn als je voortaan even de Zoekfunctie gebruikt.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

als je het politiepakje heb is dat niet genoeg de hunter staat er niet als je niet eerst de storyline compleet maakt en dan kirjg je bij 100% nog eentje bij een helipad op het 1e eiland vlak bij de pole position club

thijmen

De Hunter kan je wél krijgen voor de storyline voltooid te hebben, alleen zal je voor je naar het westelijke eiland kan er toch moeten geraken, maar dit kan niet zonder mods of cheats denk ik. Het kan dat er een truukje is, maar ik zou het niet precies weten. De Hunter staat als eerste op de legerbasis als je de Hidden Packages nog niét allemaal hebt gevonden, maar wel net Keep Your Friends Close gedaan hebt.

Als je alle Hidden Packages hebt gevonden na de missie Phnom Penh '86 maar voor de missie Keep Your Friends Close dan spawnt hij als eerste bij Ocean Beach. Het hangt er dus vanaf, en als bv. de eerste bij jou op de legerbasis spawnde, dan zal de tweede in Ocean Beach spawnen. Het hangt er vanaf hoe je het spel speelt dus..

Al deze info komt van dit topic, Mouser, dus het zou fijn zijn als je voortaan even de Zoekfunctie gebruikt.. :)

sorry voor de kleine bump, maar dit klopt niet, de eerste komt ALTIJD op de army base, helaas, en ja ik heb het zelf geprobeerd (eerst de packages) en trouwens ik ben er achter gekomen hoe je de hunter makkelijk kan pakken daar, namelijk met je eigen maverick (of een andere heli) er naartoe vliegen, naast de hunter landen, uitstappen en in de hunter stappen, dan je pookje wel gelijk naar achter trekken, zodat je achterwaards weer wegvliegt, zo word je helemaal niet geraakt door kogels. ps je moet wel vanaf het noorden komen, dus de hunter staat H M is de maverick, je komt van onder, en gaat ook naar onder terug (onder is dus noorden) zo ben je maar enkele seconden in de basis en word je niet beschoten.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...