M__K Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 hoeveel trucking missies zijn er?? Reageren
Barcelona Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 (bewerkt) Hey M__K, Er zijn in totaal 8 trucker missies, meer heb ik eigelijk niets toe te voegen. Wil je meer weten? Dan hoef je het maar te vragen, of je kan kijken op deze link naar meer informatie. Succes! Bewerkt: 7 november 2006 door Barcelona Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Dit even als extra informatie. Ik had ooit een post gemaakt in het savegame aanvraag forum waar ik trucking missions voor iemand heb gedaan. Je moet 8 minimissies doen. Met een vrachtwaren rijden. Je moest uitkijken dat het achterste deel van de vrachtwagen er niet afging, want dan moest je binnen 60 seconde die er weer aanmaken en dat was niet altijd even handig als er een rij auto's voor stonden... Missie 1 Doel: Je moest binnen een bepaalde tijd (2 of 2,5 minuut, dat weet ik niet meer) ergens naar toe rijden. Bestemming: In de buurt van Blueberry Acres Geld wat je maximum kon halen: $1000, als je iets later was dan 2 minuten $500. Missie 2 Doel: Lood vervoeren met zo min mogelijk botsen. Bestemming: In Montgomery Geld wat je maximum kon behalen: $1500, als je te veel botst ging er geld van af. Missie 3 Doel: Aankomen terwijl je politie achter je aan kreeg. Bestemming: Ocean Docks, Los Santos Geld wat je maximaal kon halen: $2000 Missie 4 Doel: Binnen 5 minuten bij de bestemming aankomen. Bestemming: Bij de Seven in de buurt van Angel Pine. Geld wat je maximaal kon halen: $3000, uiteraard gaat er wat af als je buiten de tijd komt. Missie 5 Doel: Heel erg voorzichtig rijden, dus niet botsen. Bestemming: Easter Bay Airport, San Fierro. Geld wat je maximaal kon halen: $4000, mits niet te veel gebotst. Missie 6 Doel: Illigale goederen vervoeren, dus politie achter je aan. Bestemming: Easter Basin, San Fierro. Geld wat je maximaal kon halen: $5000 Missie 7 Doel: Binnen ongeveer 6 minuten naar bestemming rijden + voorzichtig zijn. Alles moet dus snel, maar ook heel aankomen. Bestemming: Sherman Dam. Geld wat je maximaal kon halen: $7000, mits uiteraard niet te veel gebotst is en binnen de tijd... Missie 8 Doel: Bij de bestemming aankomen met veel politie op je dak! 4 sterren! Bestemming: Pilgrim, Las Venturas Geld wat je maximaal kon halen: $10.000 Totaal verdiend: $33.500 Extra beloning: Asset, wat oploopt tot maximaal $2000. Ik weet niet of alle bestemmingen hetzelfde zijn, of dat het verschilt en random is. Het doel is volgens mij wel altijd hetzelfde... Je kunt de turcking missions in etappes doen, dus het hoeft niet allemaal achter elkaar. Je begint bij het level waar je geeindigt bent uiteraard. Reageren
Preddy Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Bestemming verschilt inderdaad, alleen niet tot in oneindigheid. Waarschijnlijk is een 3tal verschillende locaties per missie, alhoewel dat een beetje nat vingerwerk is . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.