Sdajafol Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Hey, ik heb laatst een mod geinstalleerd, maar stom als ik was heb ik dus geen backup van mijn player.img gemaakt. Zou iemand hier zijn/haar (niet-geedite, of in ieder geval goed werkende) PLAYER.IMG kunnen posten? Dat kost heel wat minder moeite dan het opnieuw installeren van GTA SA dus.. Alvast bedankt! -Sdajafol Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 (bewerkt) Hey, ik heb laatst een mod geinstalleerd, maar stom als ik was heb ik dus geen backup van mijn player.img gemaakt.Zou iemand hier zijn/haar (niet-geedite, of in ieder geval goed werkende) PLAYER.IMG kunnen posten? Dat kost heel wat minder moeite dan het opnieuw installeren van GTA SA dus.. Alvast bedankt! -Sdajafol ik geef m je wel ff eventjes zoeken .:EDIT:. k kan ineens geen bijlage invoegen raar :S Bewerkt: 7 november 2006 door Dj-GTA Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Hey, ik heb laatst een mod geinstalleerd, maar stom als ik was heb ik dus geen backup van mijn player.img gemaakt. Zou iemand hier zijn/haar (niet-geedite, of in ieder geval goed werkende) PLAYER.IMG kunnen posten? Dat kost heel wat minder moeite dan het opnieuw installeren van GTA SA dus.. Alvast bedankt! -Sdajafol ik geef m je wel ff eventjes zoeken .:EDIT:. k kan ineens geen bijlage invoegen raar :S Niet raar, dat bestand is gewoon erg groot. Boven je bijlagelimiet. Daarbij denk ik niet dat je op dit forum een IMG extensie kunt uploaden, al weet ik dat niet zeker. Hij doet nog ruim 20 minuten erover om te uploaden via rapidshare, ik zal hem wel aan laten staan en hier zometeen posten. En hier is hij dan: Klik. Vergeet voortaan niet een backup te maken! Reageren
Sdajafol Geplaatst: 7 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2006 (bewerkt) hehe, oeps, ik dacht even dat hij maar een mbtje was, maar nu zie ik dat het 63,5mb is ipv 635kb Maargoed, alvast bedankt dan edit: ok, ik ben 'm nu aan het downloaden en hopen dat gta het zo weer doet =) Bewerkt: 7 november 2006 door Sdajafol Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.