hannes100 Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Ik ben nieuw in dit forum dus ten eerste: 'hallo allemaal' Terzake: ik heb geprobeerd een SA pedestrian te veranderen in 3dsmax 7. De tutorial die ik hiervoor heb gebruikt is: 'Pedestrian creation' van 'Creative Madman' Zie: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=141222 Ik denk dat ik iets fout doe met 'Paint weights' of het selecteren van de juiste vertexen bij de juiste Bone. of misschien gewoon de verkeerde buttons/instellingen van 3dsmax gebruik, want de game blijft crashen. Als ik het zelfde met een automodel doe gaat alles goed. Ik weet het niet meer, heb overal in forums gezocht maar geen oplossing of een goede tutorial gevonden die ik begrijp. Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Ik denk helaas dat weinig tot geen mensen je hier kunnen helpen. ik heb nog nooit op het forum iemand een nieuw model zien maken voor GTA. als je een kans wilt maken op hulp zul je toch echt op gtaforums.com moeten wezen. Overigens heeft Steve een uitleg voor het maken ervan, wel in het engels. Uitleg Mij lijkt het iig erg ingewikkelt. succes met maken van je player.. Gr Martijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.