Dj-GTA Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 heeft iemand een savegame met de mod spaceeinstein all in one mod maakt niet uit als de eerste missie maar gedaan is Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 heeft iemand een savegame met de mod spaceeinstein all in one mod maakt niet uit als de eerste missie maar gedaan is Als ik me niet vergis zit er gewoon al een savegame bij de mod geleverd. Ik kan me zoiets in ieder geval nog wel herinneren. Mocht er geen savegame bijzitten, kun je er »hier« altijd één downloaden. Veel speel plezier! Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 7 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2006 zit geen savegame bij bij de nieuwste versie k zal wel ff kijken of k bij die site een vind Reageren
GTA_XP Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 heeft iemand een savegame met de mod spaceeinstein all in one mod maakt niet uit als de eerste missie maar gedaan is Je kan op "no" drukken bij die missie, dan heb je de missie gehaald Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 21 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2006 heeft iemand een savegame met de mod spaceeinstein all in one mod maakt niet uit als de eerste missie maar gedaan is Je kan op "no" drukken bij die missie, dan heb je de missie gehaald thanx Reageren
yvea0 Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Waarom deed je niet gewoon de eerste missie? PS: bij elke missie kon je volgens mij op num 4 en 6 tegelijk drukken en dan staat er mission passed! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.