[NL]BoBo[FRL] Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 ik heb de officiele storyline van SA uitgespeeld maar ik ben te lui om nu ook nog al de firfighter en parmedic enzo te doen dus zou er iemand een 100% savegame kunne posten voor mij (en miss andere gta'ers)?? B.V.D. [NL]BoBo[FRL] -EDIT- owhja ennuh het liefst zonder cheats en mods please?!
Bling Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Normaal gesproken zou je je savegame gewoon hier kunnen posten in het 'Savegame Aanvraag Forum'. Er zijn genoeg mensen, waaronder 'ik', die de desbetreffende missie dan voor je willen halen. Als je toch perse een 100% savegame wilt en je hebt versie 1.0, dan raad ik je aan om de savegame van Dizzee te nemen. Deze kun je vinden in de download database van het forum, hier namelijk. Het kan ook zo zijn dat je versie 2.0 hebt. Zo ja, dan raad ik je aan om deze savegame te downloaden. De gedownloade savegame plaats je dan vervolgens in de San Andreas User Files map in mijn documenten en dan kun je (zodra je dit gedaan hebt) San Andreas starten om hem te gebruiken.
Recommended Posts