Jump to content

In the beginning missie

Recommended Posts

Geplaatst:

kan iemand de fietsmisiie voor me doen? omdat mijn spel er iets te langzaam voor is een fietsen erg sh*t

B.V.D

Geplaatst: (bewerkt)
kan iemand de fietsmisiie voor me doen? omdat mijn spel er iets te langzaam voor is een fietsen erg sh*t

B.V.D

Doe ik.

EDIT: Ik wist niet precies welke versie van die die spaceeinsteins all in one mod je had. Maar ik had maar een gokje gedaan, en versie V2.1 gedownload. En hij deed het. :)

Je vroeg dus of ik de missie In The Beginning wou doen, maar die missie is in feite alleen naar het huis van CJ gaan. En je had het over een fietsmissie, dus ik nam aan dat je de missie Big Smoke bedoelde. Die heb ik voor je gehaald.

Beloning: Respect +. En ik kon het niet laten om tijdens die missie wat wheelies te trekken, dus je hebt er $52 bij.

Ik heb geen cheats gebruikt, wel mods gebruikt (de Spaceeinstein All In One Mod uiteraard :puh: ), geen trainers gebruikt, geen geld uitgegeven, geen kogels afgevuurd, ik ben niet wasted geweest, en ik ben niet busted geweest.

Voor het geval dat je wel wou dat ik wel alleen In The Beginning deed (dus alleen naar CJ's huis fietsen en opslaan), heb ik die savegame uiteraard ook in de bijlagen gezet. In de Bijlagen staan nu dus 2 savegames:

- Bovenaan: De savegame waarin In The Beginning & Big Smoke uitgespeeld zijn.

- Onderaan: De savegame waarin alleen In The Beginning uitgespeeld is (in deze savegame ben ik dus alleen naar CJ's huis gefietst).

Nou, veel plezier ermee zou ik zeggen. :Y

EDIT 2: Ik heb je post hieronder niet meer gelezen, want ik had 3 minuten geleden de savegames al gedaan. :puh:

EDIT 3:

het is deze link

.:EDIT:.

thanx heel erg bedankt en als je nog verder gaat met de mod veel speel en klootplezier :D

.:EDIT 2:.

ik wil niet veel zeuren maar je hebt volgens mij verkeerde versie ik heb 2.1

Ik wil niet zeuren, maar ik heb hem ook met versie 2.1 uitgespeeld. :puh: Maar die link die jij in de post hieronder geeft, gaat naar versie 2.0. Weet je zeker dat je die niet hebt in plaats van versie 2.1? Anders zou ik het ook niet weten. Heb jij misschien versie 2 van GTA San Andreas? Ik heb namelijk versie 1, misschien kan het daardoor komen.

GTASAsf1.b

GTASAsf1.b

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst: (bewerkt)

B.V.D

Doe ik.

EDIT: Ik had alleen gelezen wat er in je post stond, en niet wat er in de titel beschrijving stond, sorry. Kun je misschien even zeggen welke versie jij van die spaceeinsteins all in one mod hebt? Dan kan ik hem downloaden, zodat ik de savegame kan doen. Je hebt namelijk meerdere versies van die mod. En wat helemaal mooi zou zijn, is als je een link geeft van waar je die mod gedownload hebt. :D Maar als je dat niet meer weet, ga ik wel wat googlen.

het is deze link

.:EDIT:.

thanx heel erg bedankt en als je nog verder gaat met de mod veel speel en klootplezier :D

.:EDIT 2:.

ik wil niet veel zeuren maar je hebt volgens mij verkeerde versie ik heb 2.1

Bewerkt: door Dj-GTA
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...