Pete-R Geplaatst: 1 maart 2004 Rapport Geplaatst: 1 maart 2004 ik heb die vccamhack 2.3 gedownload maar ik heb nou die camhack geopend met winzip en ergens neergezet maar als ik die camhack open en ik ga gta vice city spelen hoe ken ik dan die camhack gebruiken want als ik het open staat er status off :huh: hoe ken ikd at vranderen dat er staat status on staat¿¿¿¿ Reageren
Tim Geplaatst: 1 maart 2004 Rapport Geplaatst: 1 maart 2004 Het is wel leuk da blauw, zeker bij je naam maar misschien kun je je posts voortaan beter met een ander lettertype verzenden voor sommige is dit erg moeilijk lezen Reageren
Blizard Geplaatst: 1 maart 2004 Rapport Geplaatst: 1 maart 2004 Ik kijk ernaar en me ogen doen pijn LoL :lol: Reageren
djbob Geplaatst: 1 maart 2004 Rapport Geplaatst: 1 maart 2004 Ja mijne ook. maar het antwoord: uhm misgien moet je een nieuw game starten maar staatdat niet in de handleiding.? Reageren
Pete-R Geplaatst: 2 maart 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2004 WEten jullei misgien dan nog een goede link waar ik een camera mod ken downloaden zodat ik in de auto ken zitten dat ik het stuur zie???? :unsure: :unsure: :unsure: p.s.:deze kleur beter Reageren
Joriz Geplaatst: 2 maart 2004 Rapport Geplaatst: 2 maart 2004 WEten jullei misgien dan nog een goede link waar ik een camera mod kendownloaden zodat ik in de auto ken zitten dat ik het stuur zie???? :unsure: :unsure: :unsure: p.s.:deze kleur beter Wat dacht je van GTAgames.nl <_< Hier staat hij: http://www.gtagames.nl/downloads/?release_id=80 Reageren
Pete-R Geplaatst: 2 maart 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2004 srry weet niet hoe die werkt staat steeds status:off enw eet neit hoe ik die ken veranderen in status:on (heb de read me al gelezen) Reageren
Joriz Geplaatst: 6 maart 2004 Rapport Geplaatst: 6 maart 2004 Blijkbaar heb je hem dus niet aangezet. Je moet eerst instellen hoe je de tool aanzet tijdens het spelen van GTA Vice City. Als je dat hebt ingesteld moet je die knop dus in GTA indrukken. Reageren
Pete-R Geplaatst: 6 maart 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2004 dat is het juist ikw eet niet hoe ik ikdat moet instellen!!! Reageren
Joriz Geplaatst: 6 maart 2004 Rapport Geplaatst: 6 maart 2004 Ga naar Mouse/Key Settings Bovenaan zie je enable. Druk een toets in waarmee je tool aan wilt zetten (bijvoorbeeld 1) Kijk ook naar de andere settings als je die in wilt stellen. Druk op Save en Close. Start nu GTA. Druk op 1 en hij werkt. Reageren
v00 Geplaatst: 6 maart 2004 Rapport Geplaatst: 6 maart 2004 (bewerkt) klaar is kees EDIT door djbob: VOORTAAN GEEN ONNODIGE POST Bewerkt: 7 maart 2004 door djbob Reageren
Pete-R Geplaatst: 20 maart 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2004 ik snap het echt nie dan zet ik hem aan en dan ken ik nog steeds nie in de auto kijken achter het stuur en ik ken alle anderen wel zoals top down enzovoort Reageren
djvinnie Geplaatst: 22 maart 2004 Rapport Geplaatst: 22 maart 2004 das vervelend misschien moet je de boel backupen en opnieuw instaleren?!?!?! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.