big-gangster Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 weet iemand hoe ik de nieuwste versie van sanandreas kan krijgen ? Reageren
Bling Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 (bewerkt) Je bedoelt versie 2.0 van San Andreas? Als je dit bedoelt kun je denk ik het beste even een kijkje nemen in dit topic. Hier wordt uitgebreid uitgelegd hoe dit precies in zijn werk gaat. De downloadlinks zijn helaas wel verlopen van de mainscript bestanden. Als je wil kan ik deze wel even voor je uploaden? Edit: Ik heb hem voor je geupload, veel plezier ermee! Bewerkt: 7 november 2006 door Bling Reageren
big-gangster Geplaatst: 7 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Je bedoelt versie 2.0 van San Andreas? Als je dit bedoelt kun je denk ik het beste even een kijkje nemen in dit topic. Hier wordt uitgebreid uitgelegd hoe dit precies in zijn werk gaat. De downloadlinks zijn helaas wel verlopen van de mainscript bestanden. Als je wil kan ik deze wel even voor je uploaden? nah dat hoeft niet maar um thx holmes Je bedoelt versie 2.0 van San Andreas? Als je dit bedoelt kun je denk ik het beste even een kijkje nemen in dit topic. Hier wordt uitgebreid uitgelegd hoe dit precies in zijn werk gaat. De downloadlinks zijn helaas wel verlopen van de mainscript bestanden. Als je wil kan ik deze wel even voor je uploaden? nah dat hoeft niet maar um thx holmes trouwens doe maar wel ik heb ff zelf geprobeerd maar ik ben hier nieuw enzo en nou ja inieder geval doe jij da maar dan voor mij oke holmes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.