Jump to content

weet iemand hoe ik de nieuwste versie van sanandreas kan krijgen ?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Je bedoelt versie 2.0 van San Andreas? Als je dit bedoelt kun je denk ik het beste even een kijkje nemen in dit topic. Hier wordt uitgebreid uitgelegd hoe dit precies in zijn werk gaat. De downloadlinks zijn helaas wel verlopen van de mainscript bestanden. Als je wil kan ik deze wel even voor je uploaden?

Edit: Ik heb hem voor je geupload, veel plezier ermee! :)

Bewerkt: door Bling
Geplaatst:
Je bedoelt versie 2.0 van San Andreas? Als je dit bedoelt kun je denk ik het beste even een kijkje nemen in dit topic. Hier wordt uitgebreid uitgelegd hoe dit precies in zijn werk gaat. De downloadlinks zijn helaas wel verlopen van de mainscript bestanden. Als je wil kan ik deze wel even voor je uploaden?

nah dat hoeft niet maar um thx holmes

nah dat hoeft niet maar um thx holmes

trouwens doe maar wel ik heb ff zelf geprobeerd maar ik ben hier nieuw enzo en nou ja inieder geval doe jij da maar dan voor mij oke holmes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...