vlinderr Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 als ik kratten moet gaan stelen in de missie home invisions is die kerel die ligt te slapen binnen no-time wakker. Ik zit al in sluiphouding, pak zachtjes de krat op en breng m naar de vrachtauto. als ik echter binnenkom om de 2e te halen komt die kerel naar beneden en is de missie niet gehaald... ik kom er maar niet verder mee tevens vraag ik me af hoe ik met een moter kan springen... ik ben al heel lang bezig met de missie van de trein, er achteraan racen en die gasten van de trein afschieten. Steeds als ik vanaf het trappetje of vanaf de heuvel op de trein wil springen met mijn motor zaktie als een baksteen naar beneden en beland ik op het spoor... Je moet toch kunnen springen met zo'n motor zodat je wat hoogte maakt? hopelijk weet iemand raad... Ik gebruik trouwens ps2 groetjes vlinderr Reageren
Bling Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Bij de missie 'Home Invasion' is het dus de bedoeling dat je een aantal kratten steelt uit het huis van Colonel Fuhrberger. Het is de bedoeling dat je minstens 3 kratten uit het huis steelt en vervolgens er vandoor te gaan. Tijdens deze missie zul je een balkje/metertje zien waarin je ziet hoeveel lawaai je maakt. Zorg ervoor dat dit balkje niet volkomt, want als dit wel het geval is zal de bewoner wakker worden. Loop dus heel voorzichtig door het huis en houd het balkje in de gaten, na dit eventjes te oefenen moet het wel lukken. Voor meer informatie over deze missie kun je trouwens ook hier nog even een kijkje nemen. Dan even over je tweede probleem, waarschijnlijk heb je het over de missie 'Wrong sides of the Track'. In deze missie is het de bedoeling dat je Big Smoke op de Vagos members laat schieten die op de trein staan. Je moet een beetje naast het rails rijden, anders schiet Big Smoke namelijk alleen maar op de trein. Er bestaat inderdaad ook een mogelijkheid om met de moter op de trein te geraken en zo vervolgens de Vagos mannetjes doodschiet. Dit is een handige manier om de missie snel te voltooien, je kunt voor meer informatie hierover bijvoorbeeld dit filmpje eens bekijken. Mocht één van de missies nu nog niet lukken en je hebt San Andreas voor de PC, dan kun je altijd nog je savegame hier posten in het Savegame aanvraag fora. Succes! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 als ik kratten moet gaan stelen in de missie home invisions is die kerel die ligt te slapen binnen no-time wakker. Ik zit al in sluiphouding, pak zachtjes de krat op en breng m naar de vrachtauto. als ik echter binnenkom om de 2e te halen komt die kerel naar beneden en is de missie niet gehaald... ik kom er maar niet verder mee tevens vraag ik me af hoe ik met een moter kan springen... ik ben al heel lang bezig met de missie van de trein, er achteraan racen en die gasten van de trein afschieten. Steeds als ik vanaf het trappetje of vanaf de heuvel op de trein wil springen met mijn motor zaktie als een baksteen naar beneden en beland ik op het spoor... Je moet toch kunnen springen met zo'n motor zodat je wat hoogte maakt? hopelijk weet iemand raad... Ik gebruik trouwens ps2 groetjes vlinderr Beste vlinderr, allereerst zal ik je proberen te helpen met de missie 'Home Invasion', waarover je op WikiGTA al aardig wat informatie kunt vinden: *KLIK*. Het feit dat de man naar beneden komt als je voor de tweede keer naar binnengaat, komt waarschijnlijk doordat je teveel lawaai maakt bij het binnenkomen. Probeer om niet alleen tijdens het naar buiten brengen van het krat zachtjes te lopen, maar ook tijdens het weer naar binnengaan. Dan moet de missie niet zo'n probleem meer zijn, want de man wordt dan niet wakker en jij kunt rustig alle kisten naar buiten brengen. Dan nog de tweede missie waar je het over hebt. Ik geloof dat je de missie 'Wrong Side Of The Tracks' bedoelt, die je ook op WikiGTA kunt vinden: *KLIK*. In deze missie is het de bedoeling om de 4 gangmembers die op de trein staan te vermoorden. Allereerst is het aan te raden om met je Sanchez rechts op het treinspoor te rijden, zodat Big Smoke de Vagos makkelijker neer kan schieten vanaf je motor. Je zegt dat het bij jou misgaat als je op de trein probeert te komen met je motor. Hier kan ik eigenlijk maar één tip voor geven: Probeer niet meer om met je motor op de trein te komen, maar blijf gewoon naast de trein rijden, ook op de heuvels. Als je goed genoeg rijdt, schiet Big Smoke de Vagos wel neer en hoef je niet op de trein terecht te komen. Natuurlijk kan het handig zijn om op de trein te springen, maar als je niet al te best kunt rijden met de motor (zoals ikzelf ook altijd had ) is het makkelijker om gewoon over de heuvels te rijden. Heel veel succes met deze twee lastige missies! Edit: Toen ik in het topic keek was Bling niet aan het posten, maar hij zal wel iets aan het opzoeken zijn geweest. Ik hoop dat je toch nog wat aan m'n post hebt vlinderr...en zo niet, dan moet ik de volgende keer maar wat sneller zijn Reageren
vlinderr Geplaatst: 7 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2006 tnx tot zoverre... ik heb inderdaad al veel info kunnen vinden op de wikigta en op de fora, maar het wordt erg frustie als het niet lukt steeds. in de missie van het inbreken doe ik zo zachtjes mogelijk, en toch lukt het niet.... zucht. evenals de trein, ben al 2 dagen aan het proberen, en omdat ik in de ziektewet zit is dat wel een beetje dagbesteding geworden ik blijf in ieder geval proberen en proberen... wie weet. tnx! Reageren
Preddy Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Bij de missie Home Invasion is het misschien nog handig te vermelden dat je moet proberen niet tegen objecten aan te lopen. Deuren moeten zeer voorzichtig open gelopen worden, bij trap oplopen niet botsen tegen de muur, etc. Zou je eens kunnen aangeven wat je precies doet wanneer die gast wakker wordt? Misschien kunnen wij aan de hand daarvan gerichter aangeven waar het fout gaat. Reageren
vlinderr Geplaatst: 8 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Bij de missie Home Invasion is het misschien nog handig te vermelden dat je moet proberen niet tegen objecten aan te lopen. Deuren moeten zeer voorzichtig open gelopen worden, bij trap oplopen niet botsen tegen de muur, etc. Zou je eens kunnen aangeven wat je precies doet wanneer die gast wakker wordt? Misschien kunnen wij aan de hand daarvan gerichter aangeven waar het fout gaat. dus je hoeft niet zozeer snel te wezen?? het gaat ook op tijd, dus misschien is dat ook wel een fout van me... ik ga in sluiphouding de deur door, sluip naar de eerste krat achter dat kanon, til hem op en loop naar de deur terug (sluipen kan dan niet meer) Dan heeft die man al zn "droom" en roept hij iets. Eenmaal buiten zet ik m in de auto en sluip terug... als de deur dan opengaat komt die kerel de trap af en is het mission failed. Reageren
.Timothy Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Bij de missie Home Invasion is het misschien nog handig te vermelden dat je moet proberen niet tegen objecten aan te lopen. Deuren moeten zeer voorzichtig open gelopen worden, bij trap oplopen niet botsen tegen de muur, etc. Zou je eens kunnen aangeven wat je precies doet wanneer die gast wakker wordt? Misschien kunnen wij aan de hand daarvan gerichter aangeven waar het fout gaat. dus je hoeft niet zozeer snel te wezen?? het gaat ook op tijd, dus misschien is dat ook wel een fout van me... ik ga in sluiphouding de deur door, sluip naar de eerste krat achter dat kanon, til hem op en loop naar de deur terug (sluipen kan dan niet meer) Dan heeft die man al zn "droom" en roept hij iets. Eenmaal buiten zet ik m in de auto en sluip terug... als de deur dan opengaat komt die kerel de trap af en is het mission failed. Een jongen uit m'n buurt die ook op dit forum zit en een PS2 heeft heb ook geholpen. Ik deet het als volgt: 1. Naar binnen gaan en dan niks doen (je controller loslaten is even het beste.) 2. Als je binnen bent een tikje tegen je linker joystick geven en dit steeds voorzicht herhalen. 3. Krat met driehoekje oppakken en weer steeds voorzichtig een tikje tegen de linker joystick geven. 4. Naar buiten gaan en rennen naar de Boxville(vrachtwagen), dat je buiten kalm moet doen is onzin. 5. De andere 2 pakken want je hoeft niet alle 6 mee te nemen. Mission Passed! Reageren
vlinderr Geplaatst: 8 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2006 oke... heb toch het idee dat het met controller lastiger te besturen is dan met de pc... heb vice city op de pc gespeeld en kon daar gemakkelijker kleine stapjes zetten. Ik ga het in elk geval proberen, tnx! Reageren
Preddy Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 3 kratten zou je ruim op tijd kunnen halen, ook al doe je heel voorzichtig. Alleen jij doet iets fout, die kerel kan best wat geluid hebben voordat hij wakker wordt. Ik denk dat je eens de missie moet doen, zonder echt de intentie te hebben hem te halen. Je gaat dan expirimenteren wat er met de geluidsbalk gebeurt wanneer je een actie doet. Gaat die balk vol omdat je alleen een stukje loopt? Dan moet je minder snel lopen. Gaat de balk vol omdat je de trap oploopt? Gaat de balk vol omdat je een deur opendoet? ...etc. Dus echt heel specifiek kijken wat de relatie is tussen jouw actie en de geluidsbalk. Hopelijk kan je aan de hand daarvan zien wat je fout doet en dat proberen te verbeteren. Ik weet uit ervaring dat lopen met de knuppels van een controller nogal lastig kan zijn, maar op den duur heb je dat wel onder de knie. Reageren
HerrieM Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 (bewerkt) ik ga in sluiphouding de deur door, sluip naar de eerste krat achter dat kanon, til hem op en loop naar de deur terug (sluipen kan dan niet meer) Dan heeft die man al zn "droom" en roept hij iets. Eenmaal buiten zet ik m in de auto en sluip terug... als de deur dan opengaat komt die kerel de trap af en is het mission failed. Je hebt het over sluiphouding, dat is volgens mij niet de houding die je moet hebben. Als je sluiphouding gebruik (op de pc knop c) hurkt CJ, maar maakt hij nog wel wat geluid. Er is een knop die alleen voor lopen is. Hier blijft CJ rechtop maar zet hij alleen maar stappen. Ik weet niet welke knop dat is op de PS2. Edit: aha, bedankt voor de uitleg Preddy. Bewerkt: 8 november 2006 door HerrieM Reageren
Preddy Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 (bewerkt) PS2 heeft alleen de linkerknuppel om je snelheid van lopen mee aan te geven. Behalve rennen doe je met 'X'. Volgens mij kan je met hurken en een Shotgun in je hand zeer stil lopen, alleen het lastige is dat je dat met de knuppel moet doen. Heeel lichtjes naar voren duwen, dat vereist wat oefening. Zachtjes rechtop lopen kan ook, werkt hetzelfde als wanneer je bukt en loopt. Alleen kan je daar sneller een fout mee maken door te snel te gaan. Bewerkt: 8 november 2006 door Preddy Reageren
vlinderr Geplaatst: 8 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2006 PS2 heeft alleen de linkerknuppel om je snelheid van lopen mee aan te geven. Behalve rennen doe je met 'X'. Volgens mij kan je met hurken en een Shotgun in je hand zeer stil lopen, alleen het lastige is dat je dat met de knuppel moet doen. Heeel lichtjes naar voren duwen, dat vereist wat oefening. Zachtjes rechtop lopen kan ook, werkt hetzelfde als wanneer je bukt en loopt. Alleen kan je daar sneller een fout mee maken door te snel te gaan. tnx mensen, dankzij jullie tips heb ik deze missie gehaald nu nog die met die trein... zucht heb die maar even terzijde gelaten en ben doorgegaan met de ryder-missies. Ben nu bij robbing uncle sam... en op de 1 of andere manier gaat ryder steeds dood als we op de trugweg zijn... wat een gedoe zeg met al die kratten maar ik heb er nog lol in haha Reageren
HerrieM Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 (bewerkt) Voor die trein missie bedoel je waarschijnlijk Wrong Side of the Tracks. In NandroDavids post staan wat tips. Ook staan er op googlevideo een aantal alternatieve methoden. deze en deze Het is dus niet de bedoeling dat je met de motor op de trein springt, maar naast het spoor rijd. Bewerkt: 8 november 2006 door HerrieM Reageren
vlinderr Geplaatst: 8 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2006 ik heb ze nu allebij, tnxxxxx allemaal!! benik ff blij en nu aanbeland bij just bussiness.... ben ik hier nu zo slecht in of... maar goed, het besturen op de ps2 en het mikken op de achtervolgers blijft een verschrikking voor me... dus zal wel weer een paar dagen duren voordat ik hier zo goed in ben dat ik de motor niet laat ontploffen Reageren
Mastertuner Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 (bewerkt) Ook kan je als je cheats voor GTA SA gebruikt de cheat: Alle voertuigen die dichtbij zijn ontploffen (ofzoiets) gebruiken. Je eigen moto gaat hier wel niet ontploffen. Maar alle voertuigen die dan achter je zitten gaan dan allemaal naar de haaien! Als je een anticheater (Geen cheats gebruikt ) bent kun je best blijven schieten, je hebt toch oneindig kogels. Ook kan je beter niet te 'wild' met je linker analogstick tekeer gaan. Hiermee bedoel ik dat je kleine tikjes moet geven aan je Analogstick. Je moet proberen één per één neerschieten. Niet proberen allemaal in één keer (niet dat dit mogelijk is ). Veel succes! MVG, Mastertuner Bewerkt: 8 november 2006 door Mastertuner Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.