vlinderr Geplaatst: 8 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Ook kan je als je cheats voor GTA SA gebruikt de cheat: Alle voertuigen die dichtbij zijn ontploffen (ofzoiets) gebruiken. Je eigen moto gaat hier wel niet ontploffen. Maar alle voertuigen die dan achter je zitten gaan dan allemaal naar de haaien! Als je een anticheater (Geen cheats gebruikt ) bent kun je best blijven schieten, je hebt toch oneindig kogels. Ook kan je beter niet te 'wild' met je linker analogstick tekeer gaan. Hiermee bedoel ik dat je kleine tikjes moet geven aan je Analogstick. Je moet proberen één per één neerschieten. Niet proberen allemaal in één keer (niet dat dit mogelijk is ). Veel succes! MVG, Mastertuner tnx voor de tip.... als ik een cheat gebruik in deze missie blaast de motor zichzelf op... dus das geen optie, heb het wel geprobeert, evenals andere cheats, maar de bike waar ik achterop zit geeft het altijd net na de cutscene op (waar de vrachtauto het riool in stort) en ja hoor... ook deze missie heb ik zeker al 30x geprobeert.... het leven van een gta-er is zwaar haha Reageren
Dx11 Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 (bewerkt) Ook kan je als je cheats voor GTA SA gebruikt de cheat: Alle voertuigen die dichtbij zijn ontploffen (ofzoiets) gebruiken. Je eigen moto gaat hier wel niet ontploffen. Maar alle voertuigen die dan achter je zitten gaan dan allemaal naar de haaien! Als je een anticheater (Geen cheats gebruikt ) bent kun je best blijven schieten, je hebt toch oneindig kogels. Ook kan je beter niet te 'wild' met je linker analogstick tekeer gaan. Hiermee bedoel ik dat je kleine tikjes moet geven aan je Analogstick. Je moet proberen één per één neerschieten. Niet proberen allemaal in één keer (niet dat dit mogelijk is ). Veel succes! MVG, Mastertuner tnx voor de tip.... als ik een cheat gebruik in deze missie blaast de motor zichzelf op... dus das geen optie, heb het wel geprobeert, evenals andere cheats, maar de bike waar ik achterop zit geeft het altijd net na de cutscene op (waar de vrachtauto het riool in stort) en ja hoor... ook deze missie heb ik zeker al 30x geprobeert.... het leven van een gta-er is zwaar haha ik heb zelf ook vaak geprobeerd dit te halen, ik kwam er al snel achter dat het veel helpt om op de mensen op de motoren achter je te schieten (dus niet de motor zelf) zodat hun eraf vallen, dan zal je snel de volgende motor moeten doen enz enz, je kan ook banden proberen lek te schieten maar dit is behoorlijk lastig met die snelheid, ik zou iniedergeval continu blijven schieten (knop niet loslaten) en als je iets heb gehaald snel weer op iets anders richten, richt niet op de truck, die doet je niks en is ook bulletproof dus dat heeft geen nut, politieblokkades kan je snel opblazen door een tijdje op 1 auto te schieten zodat de auto, de mensen er omheen en eventuele voertuigen eromheen ook ontploffen, hiermee zou je het moeten kunnen halen, succes! Bewerkt: 8 november 2006 door DX11 Reageren
vlinderr Geplaatst: 8 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2006 (bewerkt) ik begrijp wat je (jullie) bedoel ja... maar het is verrekte lastig hoor met de controller van de ps2. Bij andere spellen gaat de richting net andersom dan met gta, wil je meer naar beneden richten dan gaatie omhoog en andersom.... en ik leer het maar niet af om op dat moment net even anders te denken... ik red het tot en met de laatste cutscene en daarna ontploft mn bike maar tnx allemaal hoor voor de uitgebreide en nuttige tips... gwoon blijven oefenen en blijven proberen... kdoe mn best uiteindelijk is die met die trein ook gelukt na 3 dagen! Bewerkt: 8 november 2006 door vlinderr Reageren
vlinderr Geplaatst: 8 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2006 ik begrijp wat je (jullie) bedoel ja... maar het is verrekte lastig hoor met de controller van de ps2. Bij andere spellen gaat de richting net andersom dan met gta, wil je meer naar beneden richten dan gaatie omhoog en andersom.... en ik leer het maar niet af om op dat moment net even anders te denken... ik red het tot en met de laatste cutscene en daarna ontploft mn bike maar tnx allemaal hoor voor de uitgebreide en nuttige tips... gwoon blijven oefenen en blijven proberen... kdoe mn best uiteindelijk is die met die trein ook gelukt na 3 dagen! zoooooooo ik heb m gehaald wel dankzij een cheat hoor... na de 34e keer werd ik het zo zat en wilde toch graag verder, heb dus de game-mode op slow gezet en kon zodoende op een slow-motion manier de missie halen Reageren
Dx11 Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 ik begrijp wat je (jullie) bedoel ja... maar het is verrekte lastig hoor met de controller van de ps2. Bij andere spellen gaat de richting net andersom dan met gta, wil je meer naar beneden richten dan gaatie omhoog en andersom.... en ik leer het maar niet af om op dat moment net even anders te denken... ik red het tot en met de laatste cutscene en daarna ontploft mn bike maar tnx allemaal hoor voor de uitgebreide en nuttige tips... gwoon blijven oefenen en blijven proberen... kdoe mn best uiteindelijk is die met die trein ook gelukt na 3 dagen! zoooooooo ik heb m gehaald wel dankzij een cheat hoor... na de 34e keer werd ik het zo zat en wilde toch graag verder, heb dus de game-mode op slow gezet en kon zodoende op een slow-motion manier de missie halen ik had nog 1 tip, ookal heb je hem al gehaald, je kan die rechtse controller ook andersom zetten ergens in het menu, onder "inverted" ofzo, zodat het net zo stuurt als je "andere spellen" weet je dat ook weer. Reageren
vlinderr Geplaatst: 9 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2006 owwww ik ga meteen ff kijken.... dat zou ideaal zijn en nu op naar badlands Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.