Jump to content

HELP als ik sanandreas speel worden donkeren hoeken groen

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo forum

ik heb een gigantisch probleem en een grote oorzaak daarover :puh:

ik heb daarnet mijn sanandreas gedowngraed naar versie 1 die ik heb gekregen van mathijs

ik heb dat gedaan om mta te spelen wat dus een (...) programma is (sorry voor de fans die mta spelen)

ik heb daarna mta eraf gegooid.

ik ben dus toen aan bling gaan vragen voor de nieuwste versie van sanandreas mar ik kon die openen omdat die computer van mij gewoon waardeloos is ;).

ik heb dus even later op de site www.nomorehotcoffemod.com de patch gedownloaden om sanandreas te upgraden.

dus ik ga sanandreas spelen kom ik tot verbazing zie ik dat als ik in donkere gedeeltes kom dat er dan een deel van C.J z,n gezicht groen wordt ook als ik met een geweer schiet komt er een groene lucht uit.

als ik dan terug kijk in het hoofdmenu is het icoontje version 1.01 verdwenen.

zou iemand mij misschien kunnen helpen ?

>>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar Hardware problemen.<<<

Geplaatst:

Groen?! Bedoel je knalgroen of gewoon donkergroen?

Voor knalgroen kun je beter je GTA herinstaleren.

Voor donkere onopvallende groen moet je bij de resolutie iets met ''32'' achteraan keizen I.P.V. 16.

32 bit colour zijn er hogekwaliteitskleuren.

16 bit colour zijn er lagekwaliteitskleuren.

Geplaatst:

en moet je de resolutie van je computer instellen op 32 of in het spel een resolutie dat eindigt met 32 ?

Geplaatst:

Ik weet niet precies wat je bedoelt met 'een resolutie die eindigt op 32'.

Verwijder eerst eens gta_set uit: Mijn documenten / GTA San Andreas User Files. Dan zijn alle instellingen weer standaard, ook je beeldscherminstellingen dus.

Bij je monitor staat als het goed is ergens de resolutie waar je de beste kwaliteit mee hebt. Op welke resolutie zet je je monitor normaal gesproken? Gebruik die resolutie ook in GTA San Andreas. De instellingen voor de resolutie kun je vinden in options --> Display setup. Stel nu de resolutie bij.

Mocht dit nog niet helpen, dan kun je GTA San Andreas gewoon opnieuw installeren. Je savegames blijven dan gewoon bewaard. Toen je nog V2.0 had deed hij het nog wel. Aangezien je toch geen MTA wil spelen, kun je gewoon met V2.0 spelen. Dus gewoon even opieuw installeren, en de problemen zijn (zeer waarschijnlijk) verholpen. :)

Succes!

Geplaatst:
en moet je de resolutie van je computer instellen op 32 of in het spel een resolutie dat eindigt met 32 ?

Bij de resolutie zie je bijvoorbeeld 1280*1024*16 staan. Scroll dit verder tot 1280*1204*32

Die 2 cijfers achteraan moeten de kleurenkwaltiteit voorstellen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...