Arjen Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Lange tijd geleden gemaakt. Zo leer ik nog eens hoe een forum in elkaar zit, qua graphics. Hehe.. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Netjes, zeer netjes. Strak, ik vind ze zeer mooi, en een goede Forum-Skin, met alles erop en deraan, zelf vind ik de Blauw-Grijse het mooiste. Ga zo door Reageren
.Antonio Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Mooi skin. Proffesioneel. Alleen een klein beetje standaard. Dat kan wel mooier... 7.5/10 Reageren
Arjen Geplaatst: 8 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Mooi skin. Proffesioneel. Alleen een klein beetje standaard. Dat kan wel mooier... 7.5/10 Bedankt voor je reactie. Ik had de skin gemaakt op IPB basis, dus het kan niet anders tenzij je in het script gaat knoeien. Reageren
Grove St. Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Is dit dus alleen een Design of heb je ook het bestand dat gescript is etc.? Nice gedaan, wel wat standaard maar zeer netjes! Reageren
Daan007 Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Heel erg mooi Arjen De kleuren zijn erg mooi gedaan, vooral de rooie. Het forumindex is ook erg goed gelukt Ik vind hem (Sorry PatrickW) mooier als de skin die we momenteel hebben. Dus mischien kan je het met Patrick overleggen om ook deze skin te gebruiken. Ik ga hem dan zeker gebruiken 9/10 Reageren
Thabit Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Die 1e is vet leip, mag van mij een keuzemogelijkheid worden op Gtaforum Die 2e (rode) is niet helemaal mijn style, vind ik niet zo mooi (al kan ik het zelf niet maken) Die 3e vind ik de kleuren wel mooi, alleen de Forum Markers niet, die zouden dan ook eigenlijk blauw moeten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.