koenww Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 ik heb gta vice city nog van een paar jaar geleden en dan heb k gta sa... maar kun je radio zenders van vc op gta sa zetten? of overplaatsen fzo weet niet:s? koen >>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar General.<<< Reageren
Svenie Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 (bewerkt) Allereerst ga je opzoek naar de radiozenders van GTA Vice City, deze kan je in de map: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA VC\Data\Audio vinden. Als je deze eenmaal gevonden hebt, zal je zien dat deze files onbruikbaar zijn! Je moet er dus een beluisterbare versie van maken. Omdat ik dit zelf niet weet hoe ik dit moet doen, heb ik even op het forum rondgekeken, en dit gevonden: Als je dit wel wilt kan dit met een programmatje genaamd Vicesimus Alter ADF -> MP3 omzetter, dit is een progamma speciaal voor Vice City ontwerpen, je kan hem hier downloaden [Let op: Je moet je wel registreren/inloggen] Download dat en open het .Zip bestandje open dan Vicesimus Alter ADF to MP3 Converter.exe. Wanneer je hebt opgestart hebt druk je op Next, dan vul je bij het bovenste balkje je Vice City Folder in: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City, bij het onderste balkje selecteer je de Folder waar jij de radiostations in MP3 formaar wilt hebben. Druk daarna weer op Next, selecteer dan de Radiostations die je naar MP3 formaat wilt omzetten. Druk dan weer op Next en het progamma zal ze omzetten, dit gaat erg snel. Hierna zullen de radiostations in MP3 formaat in de gekozen map staan, per radiostation is het 1 file hier zitten de reclames etc allemaal in. Je kan dus het hele station horen. Het gehele topic is hier te vinden: Klik De radiozenders zijn nu klaar om in GTA San Andreas afgespeeld te worden! Nu moet je ze nog in het gepaste mapje plaatsen. Dit mapje vindt je zo: Mijn Documenten ==> GTA San Andreas User Filles ==> User Tracks. Plaats de bestanden in dit mapje en start GTA San Andreas op! De muziek is nog steeds niet te beluisteren in het spel, daar moet dus iets aan veranderen! Ga naar je pauzescherm en zoek Opties/options, zoek daarna Audio Options en klik vervolgens op User Track Options. Nu krijg je een kleine menuutje, klik daar op Scan User Tracks en wacht een secondje of 5. Als dit voltooid is, ga dan terug je waar je zat in je spel en zet de radiopost op User Tracks, nu moet er normaal gezien muziek uit komen van één van je radiozenders uit GTA Vice City! Ik wens je veel succes. Edit: Als het je niet lukt om de muziek van GTA Vice City om te zetten tot een beluisterbare versie, dan kan je nog altijd op dit forum vragen, als iemand dit voor jou wil doen. Bewerkt: 8 november 2006 door Svenie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.