Jump to content

VC te koop in SA


matticca

Recommended Posts

:blink: het is toch wel wat raar, maar in de rc-winkel van zero staat gta:vc te koop in de rekken aan de kassa. toch wel vreemd dat ze het personage van gta3 een levendige rol in het spel geve als boyfriend van catalina en dat ze gta:vc als playstation spel verkope in een winkel in SA :blink:

check it out!!!!!!!!

Bewerkt: door matticca
Link to comment
Delen op andere websites

Ghaha, Serieus?

Op zich, Is het niet zo heel raar.

Alleen moet je wel begrijpen dat GTA 3 zich later afspeelt dan SA. Dus in feite, is die meneertje nog onbekend zover als je naar jaar tallen kijkt.

:lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Das dus een easteregg dat je GTA VC in SA vindt.

Tijdvolgorde:

GTA VC rond 1984

GTA San Andreas 1992

GTA 3 1999

In GTA San Andreas leert Catalina dus die gast uit GTA3 kennen (Fido/Claude of whatever)

In GTA3 vermoord je haar dus door haar in de heli neer te halen.

Als CJ dit dan hoorde zou hij blij zijn :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik heb gezien is alleen de "ghostcar" een easteregg.. Maar een echte ghostcar vind ik het niet.. :S Gewoon een auto die nogal mashed up is.

Ik heb hem wel vaker rond zien hangen.. Vraag me alleen niet waar :rolleyes: niet onthouden <_< Domme ik!

Ook heb ik meerdere malen een vliegtuig over m'n kop zien scheren .. Als dat het WWII vliegtuig zou moeten zijn is het gewoon de Rustler bij de Aircraft Graveyard .. niet veel bijzonders dus lijkt me :)

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik heb gezien is alleen de "ghostcar" een easteregg.. Maar een echte ghostcar vind ik het niet.. :S Gewoon een auto die nogal mashed up is.

Ik heb hem wel vaker rond zien hangen.. Vraag me alleen niet waar  :rolleyes: niet onthouden  <_<  Domme ik!

Ook heb ik meerdere malen een vliegtuig over m'n kop zien scheren .. Als dat het WWII vliegtuig zou moeten zijn is het gewoon de Rustler bij de Aircraft Graveyard .. niet veel bijzonders dus lijkt me :)

Dr zijn er dus dertig. Het ghost house is er ook iig eentje: Savehouse die je hebt gekocht in het uiterste noorden van LV. Blijf daar maar eens een tijdje rondhangen(misschien alleen s'nachts). :ph34r:

Een van die ghost cars rijd naar je toe op het moment dat je op dat heuveltje staat.

Bewerkt: door Smooth
Link to comment
Delen op andere websites

Dr zijn er dus dertig. Het ghost house is er ook iig eentje: Savehouse die je hebt gekocht in het uiterste noorden van LV. Blijf daar maar eens een tijdje rondhangen(misschien alleen s'nachts).

Ik heb er 24 game-uur staan kijken naar het huis, maar niets vreemds gezien... Wat had er moeten gebeuren?

Link to comment
Delen op andere websites

:blink: het is toch wel wat raar, maar in de rc-winkel van zero staat gta:vc te koop in de rekken aan de kassa. toch wel vreemd dat ze het personage van gta3 een levendige rol in het spel geve als boyfriend van catalina en dat ze gta:vc als playstation spel verkope in een winkel in SA :blink:

check it out!!!!!!!!

Het is volgens mij niet het spel, maar een POP:Tommy Vercity van Vice City

En ook een POP van ManHunt

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...