Jump to content

No Escape


NineEleven

Recommended Posts

tis niet om tips te vragen maar om te geven. Veel mensen die ik ken en ik zelf ook hebben hier problemen mee.

je kan als je eens buiten bent en Cam in je auto zit via de binnenweggetjes naar de pay n spray rijden, er kan wel 1 politie auto je volgen maar die schiet je snel kapot met je SMG. je kan we niet helemaal tot de pay n spray rijden maar toch een eind, je hebt dat stuk toch geen problemen met de politie in elk geval.

ik post het hier maar, ikweet niet waar anders :?

Als je nog tips hebt post ze maar want ik kom er niet voorbij :$

Link to comment
Delen op andere websites

Als je nog tips hebt post ze maar want ik kom er niet voorbij :$

Allereerst kan ik je natuurlijk doorverwijzen naar WikiGTA, want daar is een pagina speciaal aangemaakt voor de missie 'No Escape?'. Deze pagina vind je hier: *KLIK*.

Een tip die ik je kan geven, en tegelijkertijd ook de manier waarop ik de missie altijd haalde, is het gebruik van een helikopter. Zorg ervoor dat je een helikopter hebt en land daarmee voor het politiebureau. Het bevrijden van Cam Jones lijkt me nog niet zo'n probleem, dus daar heb ik verder geen tips voor. Ren met z'n tweeën naar buiten, stap in de helikopter, en je kunt Cam naar huis brengen.

Nou wil het probleem zich nog wel eens voordoen dat de helikopter niet snel genoeg opstijgt, en je daardoor al opgepakt bent voordat je in de lucht zit. Als dit de hele tijd gebeurt, zit er toch weinig anders op dan een snelle auto te gebruiken en daarmee naar de Pay 'N Spray te gaan die vlakbij het politiebureau zit, richting het zuiden.

Heel veel succes met deze missie! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

helicopters zijn blijkbaar vaak de oplossing, maar zoals je zegt dat opstijgen is een hel. eerst al de flikken neerschieten misschien, maar de armor is al op als ik buiten kom dus dat valt ook al niet mee :N

ach ja, ik doe nu de VCR en dan heb ik ook 5 bedrijven gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem gewoon gehaald door een cheetah (of andere snelle auto) klaar te zetten, dan via starfish isl. rijden en naar de pay n' spray in little haiti, dit zijn vrij grote wegen dus niet die kleine weggetjes tussendoor

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou juist niét voor een snelle wagen gaan maar juist voor een sterke wagen waar je goed mee kan rammen. Daarom kan je heel goed de SWAT-Truck gebruiken vanwege zijn eigenschappen:

  • Sterk
  • Redelijk snel
  • Goede wegligging
  • Sirene waarmee andere auto's de kant op gaan

Je kan hem vinden op de parking van het politiebureau waar je met Cam Jones uitbreekt. Ideaal dus, neem hem voor je het gebouw ingaat wat 30 seconden in beslag neemt en zet hem op een punt waar je snel kan vertrekken. Ga er in met Cam Jones en rij weg. Je kan zo blokkades en dergelijke doorrammen. Ik denk dat het nu wel zal lukken ! 8)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het zo gedaan :

ik zette tijdens de missie (voor de jailbreak) een stinger klaar (of een andere snelle auto , die tegen een stootje kan) , rechts vd uitgang van het politiebureau , dan ging ik hem bevrijden (en terwijl nog een hidden package meenemen 8)) , dan ging ik als een hazenwind uit da politiebureau en nam ik snel mijn stinger en racete snel over starfish island naar de pay en spray in little haiti , IK LIET CAM DUS ACHTER ! als mijn sterren verdwenen waren , ging ik cam oppikken (wel oppassen , want er durft wel nog een politieauto en een paar flikken staan , die schietgraag zijn) , en reed ik hem naar zijn crib.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...