Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Is er een manier/mogelijkheid om:

De Dodo van GTA III (met korte vleugels) in GTA: SA te replacen voor de Dodo van SA. En om ook dezelfde handling te houden (dus dat het vliegen lastig is..?)

Ik heb zelf geen ervaring met programma's hiervoor en ook niet met het aanpassen van de 'handling'-file dus graag een duidelijke uitleg

Thanks

Bassiej

Geplaatst:
Is er een manier/mogelijkheid om:

De Dodo van GTA III (met korte vleugels) in GTA: SA te replacen voor de Dodo van SA. En om ook dezelfde handling te houden (dus dat het vliegen lastig is..?)

Ik heb zelf geen ervaring met programma's hiervoor en ook niet met het aanpassen van de 'handling'-file dus graag een duidelijke uitleg

Thanks

Bassiej

Het converteren lijkt me geen probleem voor iemand die het goed kan en er ervaring heeft zoals Matiscus, maar dan zal je toch nog steeds hetzelfde vliegen als normaal. Ik weet niet of dat in de handling aan te passen valt, maar daar kun je moeilijk instellen 'Moeilijkheid vliegen'.. Dus ik denk niet dat het zal lukken, maar natuurlijk wel het model converteren.

Geplaatst:

ja ok, maar het gaat vooral om de handling. Want bij GTAIII valt het vliegen niet mee, daar heb je een aanrdige vliegkunst voor nodig en mij lukt dat wel aardig, dus zou ik graag door SA willen vliegen met een Dodo uit gta3, maar het gaat dus vooral om de handling..

toch bedankt

Bassiej

Geplaatst:

de moeilijkheid kun je bijv. aanpassen door gewicht aan te passen en dat soort dingen en stuuraxel ofzo aan te passen kun je het beste met een handlingeditor doen;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...