Achille Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Hallo iedereen, Ik wil een southpark aflevering op me mobiel zetten vanaf me pc maar hij is 86 mb en mijn beeld is niet zo super groot dus het beeld mag best wat kleiner wat ook minder mb is.. Weet iemand mischien een soort Converter voor dit ofzo? die het filmpje in kleiner maakt. Reageren
meetlat Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Virtualdub als convertor en om kleiner te maken moet je xvid hebben of divx, je kan altijd op google zoeken naar Video Compresseeren. Reageren
Wazuup Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Dit is een probleem dat vaak voorkomt. Ik heb dit ook altijd als ik een videotutorail opneem, die zijn meestal rond de 600 megabyte groot, want natuurlijk niemand wil gaan downloaden. De oplossing is om het filmpje te openen en op te slaan met Windows Movie Maker. Dit (slechte) programma kan de bestandsgrootte enorm terugbrengen, maar dat gaat uiteraard ook ten koste van de kwaliteit van het filmpje. Je moet maar even kijken, soms ziet het er nog aardig uit, maar het kan ook zijn dat er niets meer van je filmpje over blijft. In mijn geval bleef er nog maar 30mb over met een redelijke kwaliteit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.