remco_17 Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 hey, Bij de race missie Wu zi mu van Cesar Vialpando, staat bij mij tijdens de race telkens een blokkade van een gang die met SMG op mij schieten. hierdoor ontploft mijn wagen telkens en verschijnt: mission failled. Ik heb geen wanted level en ook geen stennis geschopt bij een andere gang. Hoe kan dit?? groetjes, Remco Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 hey,Bij de race missie Wu zi mu van Cesar Vialpando, staat bij mij tijdens de race telkens een blokkade van een gang die met SMG op mij schieten. hierdoor ontploft mijn wagen telkens en verschijnt: mission failled. Ik heb geen wanted level en ook geen stennis geschopt bij een andere gang. Hoe kan dit?? groetjes, Remco Hier heb ik nog nooit van gehoord. Weet je zeker dat je de goede missie bedoelt? Wu Zi Mu is die missie dat je een race moet doen door Badlands. Daar bevind zich ook helemaal geen gangs. Heb je misschien screens? Of anders zet je de savegame even online, dan kan iemand anders er even voor je naar kijken. Reageren
vlinderr Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 hey, Bij de race missie Wu zi mu van Cesar Vialpando, staat bij mij tijdens de race telkens een blokkade van een gang die met SMG op mij schieten. hierdoor ontploft mijn wagen telkens en verschijnt: mission failled. Ik heb geen wanted level en ook geen stennis geschopt bij een andere gang. Hoe kan dit?? groetjes, Remco Hier heb ik nog nooit van gehoord. Weet je zeker dat je de goede missie bedoelt? Wu Zi Mu is die missie dat je een race moet doen door Badlands. Daar bevind zich ook helemaal geen gangs. Heb je misschien screens? Of anders zet je de savegame even online, dan kan iemand anders er even voor je naar kijken. het lijkt mij ook stug, ik heb die race namelijk net gereden en gewonnen.... als je een goede auto hebt is het wel te doen... nu de omgekeerde nog, die is veel moeilijker met zo'n lichte wagen... zucht maar een blokkade? bij mij was die er niet in elk geval! Reageren
Thundercover Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 heb je niet toevallig een mod gebruikt of een foute cheat? ik heb die missie laatst nog gespeeld en daar was geen blokkade (net als bij vlinderr) Reageren
Juju Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Heb je misschien de: "gangs nemen de straten over" cheat gedaan? Anders zou ik echt niet weten wat dat is. 'T kan volgens mij alleen maar met een cheat of mod. Reageren
cheizz Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 volgens mij bedoel je niet de race wu zie mu maar de missie lure dat is een opdracht van woozie en inderdaad daar zijn twee motoren met da nang boys erop je moet dus zo snel mogelijk rijden maar niet wegslippen hier is een link naar de uitleg Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 volgens mij bedoel je niet de race wu zie mu maar de missie lure dat is een opdracht van woozie en inderdaad daar zijn twee motoren met da nang boys erop je moet dus zo snel mogelijk rijden maar niet wegslippen hier is een link naar de uitleg het kan kloppen wat je zegt als hij tenminste de naam van de missie totaal heeft verward don't shoot me als ik het fout heb Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Deze vraag gaat WEL over Wu Zi Mu (de missie), 't lukt mij maar niet .. 3:55 en 3de of op z'n kop in de sloot Ik gebruik altijd een Rancher, maar is de Bandito (van Helena) geen betere keus voor deze missie? Dan nog ff wat anders .. ik heb 't spel op PS2 kan ik hier dan ook m'n savegame plaatsen en dan 'n ander vragen om die missie voor mij te doen?? (en dan ook maar gelijk Badlands B want die schijnt nog lastiger te zijn ) Als 't kan met PS2-savegames ... hoe?? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Deze vraag gaat WEL over Wu Zi Mu (de missie), 't lukt mij maar niet .. 3:55 en 3de of op z'n kop in de sloot Ik gebruik altijd een Rancher, maar is de Bandito (van Helena) geen betere keus voor deze missie? Dan nog ff wat anders .. ik heb 't spel op PS2 kan ik hier dan ook m'n savegame plaatsen en dan 'n ander vragen om die missie voor mij te doen?? (en dan ook maar gelijk Badlands B want die schijnt nog lastiger te zijn ) Als 't kan met PS2-savegames ... hoe?? Op je eerste vraag heb ik in dit topic al antwoord gegeven. Dan je tweede vraag, daarvoor heb ik wat gegoogled: Je hebt nodig:Om deze savegame op je memorycard te zetten heb je een USB-Stick en speciale software nodig zoals 'Max Drive' of 'X-Port'. 1. Kopieër het .max bestand op je USB-Stick 2. Start dan je PS2 met de "AR Max" Cd en de USB Stick in een van de 2 slots. 3. Zet nu de Savegame via "Max Memory" op jouw memorycard. Succes! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Je hebt nodig:Om deze savegame op je memorycard te zetten heb je een USB-Stick en speciale software nodig zoals 'Max Drive' of 'X-Port'. 1. Kopieër het .max bestand op je USB-Stick 2. Start dan je PS2 met de "AR Max" Cd en de USB Stick in een van de 2 slots. 3. Zet nu de Savegame via "Max Memory" op jouw memorycard. Succes! Kan ik mijn MP3-speler als USB-Stick gebruiken? En kan ik het dan ook vise versa gebruiken? Ik moet dan namelijk eerst nog m'n savegame van m'n memorycard halen en hier plaatsen voordat ik 'm terug op m'n memorycard kan zetten Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Waarschijnlijk is het wel mogelijk om je MP3-speler als USB-stick te gebruiken. Of het vise versa kan, weet ik niet zeker, maar dat lijkt me wel. De vraag is alleen of er hier mensen zijn die die missie voor jou zouden doen, omdat die dan ook armax moeten hebben. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Even ter info: de missie Wu Zi Mu kan niet met de bandito (bij Helena) gereden worden wordt niet geacceptreerd net zoals motors en een politie-rancher. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.