Big-Bear Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 (bewerkt) Hallo, En als eerste welkom bij reeds weer een nieuwe Tutorial, deze keer over hoe je een Wire kan maken. Je hebt moeilijke manieren en makkelijker, je kan natuurlijke vele Cilinders Benden, en deze 1 voor 1 achter elkaar Snappem. Maar laten we het eens simpel doen. Laten we beginnen: Oke, we beginnen met een simpele Line, deze kan je vinden bij Create-->Shapes-->Line. Maak nu een line aan, in de vorm van een soort van uitgerekte W, probeer iets als dit te krijgen: Oke, nu ga je naar de Modify Tab, voor degene die het niet weten die kan je hier vinden: Nu kom je in de Modify Tab, oke, neem nu als Selection Vertexes (de rode stipjes), en selecteer de volgende 3 Vertexes: Ga nu naar Rechtermuisknop--> Smooth, nu loop je Line mooi, met mooie bochten etc. Nu denk je waarschijnlijk "Mooie Kabel " Er resteert ons nog 1 ding te doen, en dat is deze line, een 3D Shape te geven, nu moeten je de tab rendering openen: Neem deze settings over: Thickness: 3.6 Sides: 20Angle: 0,0Renderble: AangevinktGenerate mapping Coords: AangevinktDisplay Render Mesh: AangevinktUse Viewport Settings: Niet Aangevinkt En wij zijn klaar, als het goed is heb je nu een mooie kabel gemaakt, simpel d.m.v Splines. Ik heb dit als eindresultaat gekregen" Veel Suc6 ermee Bewerkt: 8 november 2006 door Big-Bear Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.