Jump to content

Jack Sparrow

Recommended Posts

Geplaatst:

De effecten er omheen zijn mooi en leuk, maar passen totaal niet bij de render zelf. Rond Jack Sparrow is het wat te donker (haar/softbrush achtig) en de effecten achter hem zijn licht. Wat ik wil zeggen is dat het er nu niet goed ingeblend uitziet wat je wel verwacht bij een signature als deze. Je kunt beter even Jack Sparrow wat lichteffect geven waardoor hij beter uitkomt in de signature en beter past bij de background.

De effecten zijn wat aan de eentonige kant, maar het stoort gelukkig niet. Het is meestal zo, dat als je een simpele background hebt dat een plek voor de tekst wat moeilijker wordt om te vinden en of het soort tekst wel past bij de achtergrond. Omdat deze signature een wat eentonige achtergrond heeft zal ik de tekst wat drukker maken, niet te druk maar wat groter en het liefst een ander font gebruiken. Je kunt zien dat je je best hebt gedaan, dus ga zo door alleen probeer aan deze punten te denken. ;)

Geplaatst:

Ik vind hem (Soz...) ook niet zo heel mooi, de background lijkt wel gespaghettti-de Prei ofzo:P

Je zou nog iets meer aan de background kunnen doen, trouwens ik ben zelf wel fan van Jack Sparrow en ZO BELEDIG JE HEM NIET HÉ! :bonk:

7,1/10

Geplaatst:

Ik vind de achtergrond ook niet heel mooi. Teveel van dat effect. Font is ook niet zo mooi. Probeer een pirates of the caribean style font. Border vind ik wel mooi... Maar ik zou het meest doen aan de achtergrond.

6/10

Geplaatst:

Ik vind het wel een mooie sig, alleen vind ik de effecten niet zo heel mooi. Ik vind Jack Sparrow ten eerste veel te donker, en daarnaast staat de schaduw links van z'n hoofd niet echt mooi. Je kunt hem misschien wat lichter maken en de schaduw er af halen. Ik vind je background mooi, alleen vind dat effect er niet goed bij passen. Verder zou het wat mooier zijn als je die puntjes of wat het ook zijn een keer blurt, nu zijn sommige puntjes veel te scherp. Je font vind ik goed bij het effect passen, hier heb ik niks op aan te merken.

Rating: 7/10

Geplaatst:

Ik vind hem wel mooi, maar de effecten passen niet bij Pirats of The Carribean. Verder is de schaduw links van het hoofd van Jack Sparrow een beetje overbodig.

En de effecten zijn pixelahtig.

Een 7/10 voor jou

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...