Jump to content

link maaken in image ready.

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi. ik heb ooit een tutoiral gesien hoe je een menu balk kon maaken in photoshop en daarna in image ready er een link aan kon maaken zodat je ook eckt op home en zo kunt kliken.

nu kan ik die site niet weer vinden. dus kan iemand mij uit legen hoe dat moet ??

Geplaatst: (bewerkt)

bedankt. dat is wat ik bedoel.

ik bedoel dat wel. maar ik snap er niks van.

ik maak een web site en dat wil ik graag zo veel mogelijk met photoshop doen (en image ready) ik wil dus de knop van home een link geven. maar zoals het bij die link staat uitgelegd. snap ik er niks van.

weet iemand misschien nog een andere tut of kan je het mij uitleggen ??

Bewerkt: door kees1991
Geplaatst:
bedankt. dat is wat ik bedoel.

ik bedoel dat wel. maar ik snap er niks van.

ik maak een web site en dat wil ik graag zo veel mogelijk met photoshop doen (en image ready) ik wil dus de knop van home een link geven. maar zoals het bij die link staat uitgelegd. snap ik er niks van.

weet iemand misschien nog een andere tut of kan je het mij uitleggen ??

Leg je vraag eens goed uit, wat snap je niet? Want in die Tutorial staat alles wel goed uitgelegd. Wat je niet snapt kan je beter daar vragen.

Geplaatst:

Waarmee maak je je site?

Als je een link wil maken in {bijv.} een forum, dan doe je [ url=kees1991's siteje.com]Mijn site[/url], maar op een site weet ik niet :S

Geplaatst: (bewerkt)

nou ik maak de site met photoshop.

sitewb0.th.png

kijk en dan staat er daar 2D gfx. daar heb ik een niewe layer van gemaakt. en nu wil ik daar graag zonder alle knopen apart op te slaan een link aan maaken.

dit moet wel ergens kunnen in image ready. maar ik weet niet meer waar.

het was dan wel zo dat je een naam er aan kon geefen. en dan daar onder kon je de link infullen. als je dan voorbeelt in internet dee. kon je er op klikken en gin je inderdaat naar de site waarvan je de link heb ingefult.

nu is dut de vraag hoe ik een link aan die layer maak.

(btw dit is mij aller eerste template. dus die is nog niet zo heel erg mooi)

________________________________________________________________________________

ik heb het al gevonden. maar nu weet ik niet goet hoe ik het moet toepasen.

want ik kan nu wel mooi een link invullen. maar als ik dan voorbeelt in internet doe. dan is het nog steets geen link.

site2oo2.th.png

Bewerkt: door kees1991

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...