Jump to content

SA-MP

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Kan iemand me uitleggen hoe je San Andreas Multy Player kan downloaden en instaleeren?!

Ik heb het al vet vaak geprobeerd op SA-MP.com maar ik weet niet hoe je het moet installeeren.

Ik had een keer 1 goede download en ik kreeg het pictogrammatje van SA-MP maar als ik er op drukte dan kwam er iets irritants

post-52180-1163007350_thumb.jpg

En als ik er op klik:

(foutje van die bijlage)

>>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar het SA-MP forum.<<<

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst: (bewerkt)

Dat is inderdaad een vervelende foutmelding, deze komt echter redelijk vaak voor en gelukkig is hij ook makkelijk te verhelpen. Om dit op te lossen is moet je even deze fix downloaden en kijken of deze foutmelding hierna verholpen is. Als het goed is moet hij het dan doen. :)

@ Bericht hieronder: De fix zit in een gecomprimeerde map, je hoeft deze alleen maar even uit te pakken door er met de rechtermuisknop op te klikken en vervolgens op de optie 'alles uitpakken' te klikken. Nu krijgt het bestandje in de map een San Andreas Multiplayer icoontje. Het enigste wat je dan nog maar hoeft te doen is SA MP opstarten en kijken of het probleem zich nog steeds voortreed. Veel plezier met het spelen van SA MP! :)

Bewerkt: door Bling
Geplaatst:
Dat is inderdaad een vervelende foutmelding, deze komt echter redelijk vaak voor en gelukkig is hij ook makkelijk te verhelpen. De manier om dit op te lossen is door even deze fix te downloaden en het hierna nog eens proberen. Als het goed is moet hij het dan doen. :)

Bedankt voor die download maar hoe werkt het verder (ben niet bepaald goed in zulke dingen)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...