Tha-Ran Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Ik heb een vraag: is gta vice city stories uiteindelijk toch echt veel mooier dan vice city? ls dat echt zo is zouden julie dan a.u.b. een foto willen sturen. Ik krijg het met sinterklaas maar ik wil weten of het echt waart is? ik hoor het wel, greetzzz, Roneri Reageren
braver Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Ik heb een vraag: is gta vice city stories uiteindelijk toch echt veel mooier dan vice city?ls dat echt zo is zouden julie dan a.u.b. een foto willen sturen. Ik krijg het met sinterklaas maar ik wil weten of het echt waart is? ik hoor het wel, greetzzz, Roneri Zoek wat rond in de topic: Home made screens Het staat vol met foto's van GTA VCS Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 8 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Ja oke maar ik bedoel echt van het water en de zon weet je Reageren
gregory804 Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Ja oke maar ik bedoel echt van het water en de zon weet je Tot nu toe moet ik zeggen dat als het 's avonds zo donker wordt en de zon ondergaat me zo'n oranje gloed, dit wel mooi gedaan is. Ik weet niet echt meer hoe het in vice city was, maar je zal niet teleurgesteld zijn. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 8 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2006 maar nou zit ik nog met dat of het wel degelijk mooier is dan vice city Reageren
M4X Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Ja oke maar ik bedoel echt van het water en de zon weet je Ik kan je vertellen dat het er allemaal erg goed uitziet en dat er erg veel te doen valt. Zo zijn er 30 unique jumps, 30 rampages en 100 balonnen en nog veel meer leuke zijmissies. Daarnaast kan je ook vliegen en op een jetski als je de verhaallijn hebt uitgespeeld, dus er valt nog erg veel te doen als je de verhaallijn hebt uitgespeeld. En niet te vergeten: De Empire Building, waar je gebouwen kan verkopen. Ik weet zeker dat je er meer dan een maand plezier aan hebt, dus hij is het zeker waard. Reageren
j0ry Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 hier heb je een met een waterscoeter en hier een plaatje van de helikopter en hier van een scoeter en hier een vette auto vind ik dan Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 8 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2006 ow nou julie hebben mij wel overtuigd maar is het ook snel uit te spelen of niet Reageren
j0ry Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Jaa ik ben bij 40% dus hij is beetje moelijk vind ik dan Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 8 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Jaa ik ben bij 40% dus hij is beetje moelijk vind ik dan sinds waneer heb je hem dan Reageren
j0ry Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Jaa ik ben bij 40% dus hij is beetje moelijk vind ik dan sinds waneer heb je hem dan nu bijna een week Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 8 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2006 ik heb wel gelezen over een minigame ?? Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 8 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Doe je dat dan ook met een golf stick? Reageren
mertin Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 ik dacht van wel heb hem zelf nog niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.