Jump to content

Windows doet vervelend

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik op m'n bureaublad rechtsklik en dan eigenschappen kies heb ik dus geen tabbladen;

Zo dus..

En ik krijg ook vaak een domme foutmelding als ik naar My Documents ga.

Dit dus..

en dat ligt niet aan m'n video map want na een herstart van explorer.exe kon ik er wel in zonder die error te krijgen.

Hulp aub :sst:

Geplaatst:

Dat je geen tabbladen hebt kan liggen aan het visuele thema dat je gebruikt, je zou kunnen proberen die te veranderen. Over je foutmelding heb ik geen idee.

Geplaatst:

xD gwoon windows er opnieuw op zetten das zo klaar 30 minutjes en je hebt windows en alle subprogrammas er weer opstaan(he bik zelf al paar keer gedaan)xD

:cya:

[NL]BoBo[FRL]

Geplaatst:

Ja weeral zeker :bonk: das dan al de 10keer op 2maand niks van, en het licht ook niet aan de stijl hoor want het kwam nadien pas.

Geplaatst: (bewerkt)

Niet opnieuw installeren, is absoluut niet nodig. Het thema zoals hierboven al werd geformuleerd zou je eens moeten aanpassen aan een van de standaard windows-thema's.

Ook de achtergrond zou ik even proberen terug te zetten naar een standaart achtergrond, Vaak worden er bugs gevonden in backgrounds die gedownload kunnen worden op internet.

Windows opnieuw installeren zou ik zeker niet doen. Probeer de bureaubladinstellingen eens aan te passen aan de standaart fronten.

Veel succes,

Pennywise

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Geplaatst:

Oh, ik zie het al ja. Ik heb dit probleem een jaar geleden ook gehad. Toen kreeg ik ook te horen dat ik de pc opnieuw moest opstarten.

Mijn excuses dus aan [NL]BoBo[FRL]. Je zult je pc opnieuw moeten installeren.

Geplaatst:

Download eens een anti virus programma, ik raad Windows live one care aan.

Of je kan ook een nieuwe skin, want ik merk dat jij de vista skin hebt.

Zoek via google maar eens naar de Vista Insparent skin 5.5

Helaas werkt die niet bij mij. :puh:

Maar Windows live one care heeft een firewall, virusscanner, anti spyware en nog een aantal dingen in 1.

Je kan hem ogeveer een jaar uitproberen, is wel in de beta, maar het werkt goed.

Je kan hem vinden op Microsoft.com

Geplaatst: (bewerkt)

Your computer's Regional and Language options are set to a language or locale that Windows Live OneCare does not support. Currently, Windows Live OneCare Beta can only be installed on computers with Windows Regional settings that are set to English. This limitation will be addressed in later releases.

To continue installing Windows Live OneCare on this computer, please verify and if necessary reset your Regional and Language Options to English, and then try the installation again.

Das wel k*t

*Probleem opgelost, ik heb de videokaart gedeinstalleerd, dan herstart, ten zat ik in windows Classic waar het wel werkte, veranderde naar xp en nu heb ik de tabbladen terug :-)

Bewerkt: door meetlat

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...