GTA 0wn3r Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Als je hem gevonden hebt. Kan iemand dan even uitleggen waar precies? Want ik ben een die hard stunt vlieger :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Als je hem gevonden hebt.Kan iemand dan even uitleggen waar precies? Want ik ben een die hard stunt vlieger :rolleyes: cropduster is nie het stuntvliegtuig als je alle zilveren medialjes hebt bij de vliegschool dan heb je een stuntvliegtuig maar dat is niet de cropduster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Oh! hehe ach nou iig weet je waar die cropduster uithangt of niet? Iemand anders dan?! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BAZ Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 De cropduster staat op een heuvel vlak onder het vlieg veld.Als je op die map kijkt die bij het spel zit zie je een klein beetje linx van "the farm" cult location een vierkantje daar staat ie naast een schuurtje waar een sniper in ligt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 De cropduster staat op een heuvel vlak onder het vlieg veld.Als je op die map kijkt die bij het spel zit zie je een klein beetje linx van "the farm" cult location een vierkantje daar staat ie naast een schuurtje waar een sniper in ligt. ow die had ik gisteren uit me eigen gevonden moet je maar is r3 druken :lol: . maar wel vaag is dat je de rook niet onder die pijpjes vandaan zie komen :o . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 hmn.. haddum bij toeval gevonden :lol: tog bedankt ervoor :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 dat is geen rook hoor dat is een blus vliegtuig dus het is water! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Kwam toch rood spul eruit ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 (bewerkt) dat is geen rook hoor dat is een blus vliegtuig dus het is water! Het is een sproeivliegtuig en geen blusvliegtuig. (Crop = gewassen, Duster = afstoffen) En is het wel degelijk rook: het komt uit de achterkant, niet uit de stellage en het blijft achter je in de lucht hangen. Een vloeistof zou sneller naar beneden zakken. Bewerkt: 15 november 2004 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 jah het is een sproeivliegtuig en dat water snap ik ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Autodiefje Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 Ik heb er ook 1 gevonden in bone county, op een boerderij ten oosten van het meest zuidelijke dorpje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 15 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 heh heh. Ik heb dezelfde ook gevonde autodiefje.. Het is een leuke plek voor dat vliegtuig.. gezien het feit dat je 3 meter moet rolle op volle toeren en gelijk in de lucht zit.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 ik heb hem nog maar 1 keer geZien. das toch het vliegtuigje met die 2 vleugels aan 1 kant Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.