gelebeer Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 hoe breek je in in een huis en welk vehicle heb je nodig (naam)? Reageren
356 Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 eerst wachten tot het 8 uur s'avonds en dan een black boxville jatten (staat in de buurt van de campton gym), dan op de knop drukken die rechts in beeld staat Reageren
gelebeer Geplaatst: 8 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2006 eerst wachten tot het 8 uur s'avonds en dan een black boxville jatten (staat in de buurt van de campton gym), dan op de knop drukken die rechts in beeld staat is de campton gym die gym vlak bij grove street? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 (bewerkt) eerst wachten tot het 8 uur s'avonds en dan een black boxville jatten (staat in de buurt van de campton gym), dan op de knop drukken die rechts in beeld staat Inderdaad. Ik wil daar nog even wat aan toevoegen. Je dient namelijk wel de missie Home Invasion van Ryder te hebben gedaan, pas daarna speel je de burglary missies vrij. @ gelebeer, die is vlak bij Grove Street inderdaad. Bewerkt: 8 november 2006 door -Matthijs- Reageren
BaasB Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 hoe breek je in in een huis en welk vehicle heb je nodig (naam)? Inbreken doe je met de Black Boxville, die je hier kunt vinden: Klik. Je kunt pas inbreken na de missie Home Invasion. Je start een Burglary Missie (inbraak missie) door simpelweg in een Black Boxville te gaan zitten, en op de knop te drukken die je dan een beeld ziet verschijnen. Dit kan tussen 20:00 uur en 5:00 uur. Je ziet nu voor sommige huizen een gele pijl verschijnen. In deze huizen kun je inbreken. Je kunt spullen uit die huizen pakken, en in de Boxville zetten. Let er wel op dat je geluidsbalkje niet volraakt, want dan gaat het alarm af. Als je klaar bent met dingen stelen, kun je naar de garage brengen, en dan krijg je er geld voor. Misschien klinkt de uitleg niet helemaal duidelijk, maar tijdens de Burglary Missies wordt goed uitgelegd wat je precies moet doen. Succes ermee. Reageren
paul007 Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Inbrekkee is egtT Vett,, heb is m'n eigen homies de schrik van hun leve bezorgt! haha,, egt lollig.. Als je bij de ruike lui gaat inbreke is nog toffer Het is egt zo'n grote villa! was dat maar mijn crib.. Reageren
356 Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 Inbrekkee is egtT Vett,, heb is m'n eigen homies de schrik van hun leve bezorgt! haha,, egt lollig.. Als je bij de ruike lui gaat inbreke is nog toffer Het is egt zo'n grote villa! was dat maar mijn crib.. jammer dat je niet bij het huis met de twee tennisbanen kan inbreken in los santos. En in mad dogs mansion volgens mij ook niet. Weet iemand een paar villa's waar je wel in kan breken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.