Jump to content

GTA Opnieuw Installeren?

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn PC is gecrasht.. duss GTA zat er meteen niet meer op.. dus heb ik een vraag.. Ick Vind MTA helemaal te gek (MultiTheftAuto) hij is nu uit geloof ik dus heb ik een vraag voor degene die MTA spelen. Is het hét waard om GTA weer te installeren voor MTA? zijn er nieuwe vernieuwingen?? Bedankt alvast :cya:

Geplaatst:
Mijn PC is gecrasht.. duss GTA zat er meteen niet meer op.. dus heb ik een vraag.. Ick Vind MTA helemaal te gek (MultiTheftAuto) hij is nu uit geloof ik dus heb ik een vraag voor degene die MTA spelen. Is het hét waard om GTA weer te installeren voor MTA? zijn er nieuwe vernieuwingen?? Bedankt alvast :cya:

Ik speelde MTA, maar ik kan je natuurlijk vertellen dat het heel erg leuk is. Bij somige spelers treden er al gauw verslavings verschijnselen op. In ieder geval, als je niet van racen houd kun je ook altijd even wachten op de Deatmatch versie van MTA. Die schijnt ook heel erg vet te worden. Maar nu is gewoon het racen ook al vet, maar je moet er van houden natuurlijk. Vernieuwingen zijn er denk ik niet, waarschijnlijk wat nieuwe versies om wat bugs te verhelpen.

Met andere woorden; gewoon instaleren, en MTA gaan spelen. Als het niet bevalt kan je hem natuurlijk altijd weer verwijderen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...