NICKKKKK Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 AAAAAAH ik word helemaal gek van al dat engels en ik snap er geen bal van kan iemand mij helpen kijk ik heb sa-mp windows server nu wil ik een eigen server beginnen waar ook andere mensen kunnen komen kan iemand mij helemaal uitleggen hoe het moet kword namelijk egt gek van dat engels en ik ben niet eens goed in engels alvast bedankt grdz nickkkk Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 Probeer als eerst »dit« eens even te volgen. Het mag dan wel in het Engels zijn, maar met die plaatjes die erbij staan moet je er toch wel uitkomen. En als ik het zo bekijk is het makkelijk te volgen. Anders kun je de tekst natuurlijk even in een vertaalmachine gooien. Ik weet niet of er hier ook andere mensen in kunnen, ik kon verder ook niet echt veel vinden hierover. Ik werd meestal naar de bovenstaande site verwezen. Reageren
NICKKKKK Geplaatst: 9 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2006 (bewerkt) ik KAN geen engels ik heb een 4 op me rapport ik snap er de ballen van :S:S:S:S en die vertaalmachine kraamt onzin uit wie kan mij stab voor stab uitleggen via msn is het makkelijker (nick_pro_stylo@hot.......) Bewerkt: 9 november 2006 door NICKKKKK Reageren
NICKKKKK Geplaatst: 9 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2006 (bewerkt) help mij aub oepsss sorry voor dubbel posting spijt mij grdzz nick Bewerkt: 9 november 2006 door NICKKKKK Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 als k een mod was had je denk k een warn gekregen voor mail posten en dubbleposting btw k ben wel goed met engels gemiddeld 8,9 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.