peter99 Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 ik heb wat stomme vragen over de psp : 1.kan je álle accesoires er apart bij kopen ? 2.hoeveel is dat gelimiteerde aantal ongeveer ? 3.waar kan ik een in mei 2007 nog een giga pack kopen (want dan heb ik genoeg geld) ? dit zijn mijn vragen over de psp giga pack alvast bedankt Reageren
Ikkes Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 Hoi Peter99, Ik zal even antwoordgeven op je vragen: 1. Je kan erg veel accesoires kopen voor je psp deze kan je kopen bij alle verschillende game-winkels. Je moet er wel op letten dat je een redelijk merk koopt zoals Logitech of Piranha. 2. Het maakt niet uit hoeveel accesoires je totaal in je bezit heb. Je moet er alleen rekening mee houden dat als je bijvoorbeeld je de protection sreen erop heb zitten dat hij niet meer in sommige standaards past. Maar opzich maakt het dus niet uit hoeveel. 3. Het gigapack is nog maar sporadisch verkrijgbaar. Je kan tegen die tijd beter een ValuePack + 1 Gig Kaartje kopen. Dit Pack heb je voor 250 €uro. Het is overigens wel ten zeerste aan te raden om een 1 gig kaartje erbij te hebben omdat je dan behalve de savegame's ook een aantal trailers/muziek/foto's erop kan zetten.. In iedergeval hoop ik voor je dat je hem snel heb , Ikkes. Reageren
SamShine Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 Ik heb iets andere antwoorden dan Ikkes, ik hoop dat je daar (ook) wat aan hebt . 1. Alle accesoires die je bij de Giga pack krijgt ook los kopen . Het is trouwens wel goedkoper om dan gelijk het gigapack te kopen. 2. Van de meeste accesoires kan je er maar één op je PSP zetten . 3. Ik neem aan dat je in Mei volgend jaar in alle winkels waar je nu een PSP kan kopen er dan ook eentje te verkrijgen is. Ook de Giga pack natuurlijk, al is de kans groot dat er dan andere packs bij zijn gekomen. Probeer wel bij bekende gameshops te kijken (Zoals de Media Markt, It's en Bart Smit), want als de Hema een tijdje een PSP verkoopt betkend dat niet dat ze die altijd verkopen. Reageren
peter99 Geplaatst: 9 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2006 (bewerkt) Ik heb iets andere antwoorden dan Ikkes, ik hoop dat je daar (ook) wat aan hebt .1. Alle accesoires die je bij de Giga pack krijgt ook los kopen . Het is trouwens wel goedkoper om dan gelijk het gigapack te kopen. 2. Van de meeste accesoires kan je er maar één op je PSP zetten . 3. Ik neem aan dat je in Mei volgend jaar in alle winkels waar je nu een PSP kan kopen er dan ook eentje te verkrijgen is. Ook de Giga pack natuurlijk, al is de kans groot dat er dan andere packs bij zijn gekomen. Probeer wel bij bekende gameshops te kijken (Zoals de Media Markt, It's en Bart Smit), want als de Hema een tijdje een PSP verkoopt betkend dat niet dat ze die altijd verkopen. kan je maar een accesoire tegelijk op je psp zetten of passen de anderen dat niet ? kan je de 1.5 versie upgrade naar de hoogste versie ? Bewerkt: 9 november 2006 door peter99 Reageren
SamShine Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 1. Het hang ervanaf welke accesoires je erop zet. Twee verschillende screenprotectors werken niet, een andere batterij en memoreystick werkt wel. 2. Natuurlijk . Reageren
peter99 Geplaatst: 14 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2006 hoe upgrade ik hem ?(miss een domme vraag) Reageren
Ikkes Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Als je een spel koopt zit hier ook de firmware bij die je psp nodig heeft om het spelletje je spelen. Je kan hem dan dus simpel upgraden door op het upgrade icoontje te drukken die je bij game's vanzelf te zien krijgt. Ook kan je op YourPSP de nieuwste firmware gratis downloaden. Ikkes. Reageren
peter99 Geplaatst: 14 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2006 super bedankt ikkes (ik ga op 6 dec. mn psp,tje kopen) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.