Preddy Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 Mijn vader heeft van iemand een aantal DVD's gekregen met het videoverslag van zijn reis naar Israel. Die persoon heeft dat opgenomen en ruwweg op de DVD's gezet, in het DVD format. Het probleem is dat alles wat is opgenomen erop staat, dus ook die fragmenten waar meneer vergeten is de camera uit te zetten en je dus een mooi beeld krijgt van de verschillende soorten steen en zand. Natuurlijk zijn wij daar wel in geinteresseerd, alleen niet als onderbreking tussen de mooie landschappen etc. Kortom: Ik wil het er tussenuit knippen. Moviemaker wil graag AVI en Mpeg 1/2 als video importeren, dus niet het DVD format waar ik mee zit. Mijn vraag is daarom of iemand een goed, liefst gratis programma'tje weet die DVD naar AVI/Mpeg kan converteren. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 Misschien heb je hier wat aan. Het is geen freeware maar je kunt er een trial van downloaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.