remco_17 Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 hey, Wat is de snelste manier om je motor(bike) skill flink omhoog te krijgen. ik zit nu bij de missie van die vallet parking in san fiero, dus de school van motoren heb ik nog niet. weet iemand dus een manier hoe ik de motorskill zo snel mogelijk omhoog krijg (niet aankomen met veel rijden op motoren want dat doe ik al tot in de eeuwigheid:P) greetings Remco Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 Nou, ik wilde het toch zeggen, want ik ben ongeveer net zover in het spel als jij op dit moment maar bij mij is de skill helemaal vol al hoor. Wat misschien wel geholpen heeft is dat ik alle Unique Stunts al gedaan heb (voorzover al beschikbaar) en dat ik die allemaal met de motor heb gedaan. En zeker als je vanaf Angel Pine naar Blueberry bent gereden en weer terug (voor die badland-missies) zit je al gauw op een acceptabel motorrij-niveau hoor Succes Reageren
M__K Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 ik weet niet of het waar is maar ik had het ooit gehoord door bijvoorbeeld met 1 of 2 lekker banden te rijden gaat het sneller omdat het moeilijker is... is dit eigenlijk waar? Reageren
HerrieM Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 ik weet niet of het waar is maar ik had het ooit gehoord door bijvoorbeeld met 1 of 2 lekker banden te rijden gaat het sneller omdat het moeilijker is... is dit eigenlijk waar? Nee, de code in het spel zorgt ervoor dat alleen de afstand die je aflegt op een motor en de motor school voor Bikeskills zorgen. Hoe je die afstand aflegt maakt niet uit. (natuurlijk wel op een motor) Hoe sneller je rijd hoe meer afstand je in een korte tijd aflegt, dus snelrijden is handig. Reageren
Thundercover Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 om mijn skill te upgraden ga ik gewoon alle snelwegen afscheuren, dan gaat het best snel... en natuurlijk als ik terug naar een opdrachtgever ga als ik een missie verpest heb Reageren
Dx11 Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 wat ik heb gedaan, bijna elke garage in los santos volproppen met nrg-500's, en dan eigenlijk ipv steeds de auto te pakken gewoon altijd de motor pakken, het is echt heerlijk die nrg-500's ze rijden echt goed en als je die dus als je standaard vervoer gebruikt heb je voor je los santos uit bent al je bikskill vol. uiteraard gaat dat bij jou niemeer maar toch. Reageren
NineEleven Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 dus stunts doen helpen niet Reageren
Dx11 Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 dus stunts doen helpen niet je skill gaat er niet (sneller) van omhoog nee, die gaat juist omhoog door de afstanden die je aflegt. dus zoals ik net ook zij, gewoon in al je garages een motor zetten en dan zoveel mogelijk nrg-500 rijden. vind het zelf veeel fijner dan autorijden, je kan overal tussendoor scheuren enz. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.