M__K Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 heej naja soals je al aan de titel siet.. hoe kan je een vrachtwagen loskoppelen...? Reageren
Dizzee Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 Daar is geen specifieke knop voor. Om hem los te koppelen moet je hard gaan rijden, wanneer je genoeg snelheid heb maak je gewoon een hele scherpe bocht. Je kan ook gewoon heel snel over heuvels gaan rijden. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 heej naja soals je al aan de titel siet.. hoe kan je een vrachtwagen loskoppelen...? Er is geen knop om hem los te koppelen. Als je een hoek maakt van zo'n 180 graden zal de trailer wel los schieten. Volgens mij moet je dit doen op een heuvel, omdat anders na het instappen de trailer zich weer vastkoppelt. Reageren
HerrieM Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 (bewerkt) Een van de methodes die volgens mij werkt is uitstappen en met de ingame forocamera een foto maken. (ik weet het alleen niet 100% zeker meer) Bewerkt: 9 november 2006 door HerrieM Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 gewoon zoals hiervoor al gezegd hard scheuren en dan en flinke bocht maken Reageren
Thundercover Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 Een van de methodes die volgens mij werkt is uitstappen en met de ingame forocamera een foto maken.(ik weet het alleen niet 100% zeker meer) he? koppelt die dan ook los? waar slaat dat op? misschien een grapje van R* iig, hard scheuren en scherpe bocht maken, of 180º rijden Reageren
Preddy Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 Klopt waarschijnlijk wel hoor HerrieM, je bent in ieder geval niet de enige die het beweert: alhier, hier, hier Reageren
moechy Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 ik wil niet de admin uithangen maar zijn er hier al niet megaveel topics over??gebruik zoekfunctie en je hbet er al een paar >>> Door Dutchy3010: Hou voortaan dit soort commentaar voor je aub, want daar is de crew voor...<<< Reageren
PB_soldier Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 je kan ook gewoon achteruit rijden en dan tegen sturen dan hoef je niet eens op een heuvelk te staan en hard te rammelen met je wagen. Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 Gewoon 360 graden draaien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.