M__K Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 hooiw... ik heb wel is in topics dingen gelezen over samp en mta maar ik heb er een paar vragen over.. mischien domme maar ja .... - kan je bij samp of mta vrijspelen? - welke van de 2 is beter - als je niet kan vrijspelen wat kan je dan vooral wel... Reageren
Mb. Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 hooiw...ik heb wel is in topics dingen gelezen over samp en mta maar ik heb er een paar vragen over.. mischien domme maar ja .... - kan je bij samp of mta vrijspelen? - welke van de 2 is beter - als je niet kan vrijspelen wat kan je dan vooral wel... - Bij SA:MP Heb je Free Roaming, daar kan je dus "Vrij spelen" Ook kan je daar andere game types kiezen ( Dm, Tdm, Stunt, en minigames etc.) Bij MTA kun je alleen maar "Missies" doen. - SA:MP vind ik beter, omdat je meer kan dan bij MTA - Al uitgelegd Reageren
M__K Geplaatst: 9 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2006 dank je wel voor de info... .. weet je ook waar je samp kan downloaden?? Reageren
Mb. Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 dank je wel voor de info... .. weet je ook waar je samp kan downloaden?? Jup, dat kan je hier *Klik* downloaden. Reageren
60 Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 ja dat vraag ik me ook al een tijdje af ik zoek en ik zoek maar vind nix zou iemand een linkje willen posten plz gr 60-cent Reageren
Barcelona Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 Ik wil er een paar dingen aan toevoegen: MTA Mta is een Multiplayer Versie van SA en daar kan je alleen racen,vliegen met voertuigen etc. Je kan ook Deathmatch doen(Dus bijvoorbeeld Destruction Derby is daar een voorbeeld van) en dan kan je dus je tegenstanders in de lucht van het stuk grond afbeuken. Je kan ook mappen maken met allemaal Ramps,stuk gebieden, auto parken enzovoort, en het is dus erg netjes uitgewerkt. Mijn mening: Ik vind het een erg leuke Online mode, alleen er is veel lag maar de voordeel is dat er weinig cheaters. Verder is een eigen Map maken leuk en als je een beetje kunt racen en beuken dan is het echt helemaal voor jou! SA-MP SA-MP is alleen maar Deathmatch waar je kan lopen,mensen afknallen, auto's kan tunen enzovoort. Sommige mappen zijn erg verslavend, dus je moet goed chekken welke map geschikt voor je is.(Het hoeft natuurlijk niet perse) Je kan ook een map maken, maar dat is wel erg moeilijk, omdat je erg technisch moet zijn. Mijn mening: SA-MP is een goede Online mode, alleen er zitten veel bugs in, er zijn veel cheaters, het is soms onduidelijk wat je moet doen, maar het is toch nog steeds erg leuk om vijanden af te knallen. Kortom, ik vind eerlijk gezegd MTA leuker, maar SA-MP is ook heel erg leuk omdat ik er een hele leuke speelervaring hebt beleefd.(Dat was een keer in een server oh zo verslavend ) Het is aan jou wat je het leukste Speelmode vind. Succes! Reageren
Thundercover Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 een pluspunt van samp vind ik dat je met 100 mensen in een map kan zitten en bij mta 30 (tenminste, dat heb ik begrepen) Reageren
Jarno Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 een pluspunt van samp vind ik dat je met 100 mensen in een map kan zitten en bij mta 30 (tenminste, dat heb ik begrepen) 32 spelers om precies te zijn. Reageren
M__K Geplaatst: 9 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2006 zou iemand mischien een handleiding kunnen geven hoe je samp moet installeren want ik snap er niks van.... Reageren
Barcelona Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 Hey, Download eerst SA-MP bij SA-MP 0.1b Client(Ik zou voor Littlewhitey kiezen) en als het goed is zie je het bestand, en dan moet je op Uitvoeren klikken. Wacht dan met laden van het bestand, en dan zie je weer een bestand en klik dan weer op Uitvoeren Dan zie je de SA-MP 0.1 Setup en dan klik op Install. Hij word geladen als hij klaar is moet je bij het Bureau Blad kijken naar een plaatje van SA-MP. Als je het ziet klik daar op en dan zie je de server lijst. Je kan kiezen tussen Internet of Official. Klik op een server en dan zit je in een server. Succes! Reageren
M__K Geplaatst: 10 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2006 tja.. het ging goed tot dat ik op samp opstarten drukte.... toen ging me pc flippen... maarja geeft niet... hij doet het weer maar ik laat samp maar sitten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.