r.deroos Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 ik heb wel eens (sorry als ik niet de 1e ben) maar als je snel rijdt, vliegt je auto/motor heen en weer over de weg. in het echt misschien wel 50cm heen en weer. irritant Reageren
p-p Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 ik heb net een save game gedownload voor missie robbing uncle sam alleen nu moet ik weer helemaal opnieuw beginnen met alle missie's hoe komt dat? en moet ik nu weer alle missies opnieuw doen of kan ik iets 'terugdraaien' help me please! Reageren
Djmaddox Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Misschien niet goed geinstalleerd? Reageren
bus Geplaatst: 13 juni 2009 Rapport Geplaatst: 13 juni 2009 (bewerkt) Miss al een bekende bug Maar bij een soort 'hofje' op het 1e eiland nabij downtown en de brug naar leaf links snapmap je moet dat hofje via de ingang inrijden en dan het rondje met de klok mee tot je weer bijna bij de ingang bent maar net voor de ingang gebeurt ( als je langzaam rijd ) iets raars want je wielen zakken daar door de grond heen dit werkt op de ps2 in iedergeval wel Bewerkt: 13 juni 2009 door bus Reageren
Djmaddox Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 Daar hangt bij mij altijd een stallion op zn kop aan het dak. Reageren
matthijsvz Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 ik reed met een Forklift tegen een auto aan en dan krijg je van die vonken maar toen in weer verder reed bleven die vonken maar zitten. Nog iets over een forklift als je er mee achteruit rijd ga je sneller dan vooruit Reageren
djcas Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Nog iets over een forklift als je er mee achteruit rijd ga je sneller dan vooruit een beetje idioot als je het mij vraagt Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Nog iets over een forklift als je er mee achteruit rijd ga je sneller dan vooruit een beetje idioot als je het mij vraagt Waarom zou dit idioot zijn, een Forlift rijdt(irl) meer achteruit dan vooruit, dus zou dit wel logisch zijn . Reageren
miharbi Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Nog iets over een forklift als je er mee achteruit rijd ga je sneller dan vooruit een beetje idioot als je het mij vraagt tuurlijk is dat niet idioot. ik heb het zelf geprobeerd en het klopt. maar wat ij wel idioot vind is diegene die daar op let. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Als je bij het Golf Court een bruggetje over gaat zie je dat bij mij een Ambulance er doorheen is gezakt. De helft van de Ambulance is er doorheen gezakt. Als ik hem de volgende keren weer opstart is de Ambulance er nog steeds. Als ik onder dat bruggetje ga met een boot zie ik de Ambulance niet. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Als je bij het Golf Court een bruggetje over gaat zie je dat bij mij een Ambulance er doorheen is gezakt. De helft van de Ambulance is er doorheen gezakt. Als ik hem de volgende keren weer opstart is de Ambulance er nog steeds. Als ik onder dat bruggetje ga met een boot zie ik de Ambulance niet. Dat is gewoon toeval. Er zijn wel meerdere plekken waar je ineens een auto in de grond kan zien zitten. Reageren
lanceleone Geplaatst: 9 maart 2010 Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 (bewerkt) dit is waarschijn lijk ook een bug als je de chrome cheat invoer dan moet je eens kijken naar de boten raar he je moet eens met een voertuig dichtbij het water zijn (moet wel effses water gevoelt hebben) dan gaat de carrosie er af (blijvend) (lukt wel niet bij moters) bij andere wel enkel getest bij vsc op psp stuur iets wat je er van vind ik ben benieuwd ps:met de skimmer is het gaafst moet je echt eens proberen grtz lanceleone Bewerkt: 9 maart 2010 door lanceleone Reageren
NummerLock Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 Ik ging gwn expres iemand verbranden, ik sta in lijk, dus ik brand mee... Kan komt agent, was 1 ster gezocht, die me gaat slaan. Hierdoor werd is Wasted, maar Wasted stond in blauw, terwijl die agent pistool op me richtte. Dus in zo'n geval weet het spel niet of het wasted of busted was, want het was gewoon blauw geschreven: Wasted. Oh ja, ik ben een keer busted geweest, door een brandende agent, die doodging toen er Busted! stond... En een keer, zwom ik in het water, tegen een brug. Ik sta in de brug, kom er niet uit. Wat blijkt nou? Staat er een mannetje in een marquis in. Uiteindelijk eruit gekomen... Op brug gegaan, is daar dat zeil!!! Oeps, ben nu te laat op school... Reageren
Dakendak Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 (bewerkt) Als je de Unique Stunt Jump doet (Klik) , en je botst tegen de slagboom (die omhoog staat), dan zit je auto soms vast in die slagboom. Ik heb het al vaak gehad, en ik zat altijd op dezelfde plek vast (In het midden ongeveer van je motorkap). Je autobegint te fikken, maar je krijgt wel een bonus omdat je auto in brand staa! Bewerkt: 28 augustus 2010 door Dakendak Reageren
Dylann. Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 (bewerkt) Volgens mij is het gewoon een standaard bug of glitch, dat een auto niet in je garage staat als je saved Als je de Unique Stunt Jump doet (Klik) , en je botst tegen de slagboom (die omhoog staat), dan zit je auto soms vast in die slagboom. Ik heb het al vaak gehad, en ik zat altijd op dezelfde plek vast (In het midden ongeveer van je motorkap). Je autobegint te fikken, maar je krijgt wel een bonus omdat je auto in brand staa! Haha dan ga ik nu maar even uitproberen dan Bewerkt: 28 augustus 2010 door Dylann. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.