Jump to content

Het Bugs & Glitches Topic


.Antonio

Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 248
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Antonio

    10

  • M4X

    7

  • Boris H.

    6

  • BigM

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb net een save game gedownload voor missie robbing uncle sam

alleen nu moet ik weer helemaal opnieuw beginnen met alle missie's :N

hoe komt dat?

en moet ik nu weer alle missies opnieuw doen of kan ik iets 'terugdraaien'

help me please!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Miss al een bekende bug

Maar bij een soort 'hofje' op het 1e eiland nabij downtown en de brug naar leaf links

snapmap

je moet dat hofje via de ingang inrijden en dan het rondje met de klok mee tot je weer bijna bij de ingang bent maar net voor de ingang gebeurt ( als je langzaam rijd ) iets raars want je wielen zakken daar door de grond heen

dit werkt op de ps2 in iedergeval wel

Bewerkt: door bus
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ik reed met een Forklift tegen een auto aan en dan krijg je van die vonken maar toen in weer verder reed bleven die vonken maar zitten. Nog iets over een forklift als je er mee achteruit rijd ga je sneller dan vooruit :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nog iets over een forklift als je er mee achteruit rijd ga je sneller dan vooruit :D

een beetje idioot als je het mij vraagt :bonk:

Waarom zou dit idioot zijn,

een Forlift rijdt(irl) meer achteruit

dan vooruit, dus zou dit wel

logisch zijn ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Nog iets over een forklift als je er mee achteruit rijd ga je sneller dan vooruit :D

een beetje idioot als je het mij vraagt :bonk:

tuurlijk is dat niet idioot. ik heb het zelf geprobeerd en het klopt. maar wat ij wel idioot vind is diegene die daar op let.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Als je bij het Golf Court een bruggetje over gaat zie je dat bij mij een Ambulance er doorheen is gezakt. De helft van de Ambulance is er doorheen gezakt. Als ik hem de volgende keren weer opstart is de Ambulance er nog steeds. Als ik onder dat bruggetje ga met een boot zie ik de Ambulance niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je bij het Golf Court een bruggetje over gaat zie je dat bij mij een Ambulance er doorheen is gezakt. De helft van de Ambulance is er doorheen gezakt. Als ik hem de volgende keren weer opstart is de Ambulance er nog steeds. Als ik onder dat bruggetje ga met een boot zie ik de Ambulance niet.

Dat is gewoon toeval. Er zijn wel meerdere plekken waar je ineens een auto in de grond kan zien zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

dit is waarschijn lijk ook een bug als je de chrome cheat invoer dan moet je eens kijken naar de boten

raar he :bonk: je moet eens met een voertuig dichtbij het water zijn

(moet wel effses water gevoelt hebben) dan gaat de carrosie er af (blijvend) _O_

(lukt wel niet bij moters) :cry: bij andere wel

enkel getest bij vsc op psp :tu:

stuur iets wat je er van vind :engel::clown:

ik ben benieuwd :Y

ps:met de skimmer is het gaafst :tu:

moet je echt eens proberen ^_^

grtz lanceleone :D

Bewerkt: door lanceleone
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging gwn expres iemand verbranden, ik sta in lijk, dus ik brand mee...

Kan komt agent, was 1 ster gezocht, die me gaat slaan.

Hierdoor werd is Wasted, maar Wasted stond in blauw, terwijl die agent pistool op me richtte.

Dus in zo'n geval weet het spel niet of het wasted of busted was, want het was gewoon blauw geschreven: Wasted.

Oh ja, ik ben een keer busted geweest, door een brandende agent, die doodging toen er Busted! stond...

En een keer, zwom ik in het water, tegen een brug.

Ik sta in de brug, kom er niet uit.

Wat blijkt nou?

Staat er een mannetje in een marquis in.

Uiteindelijk eruit gekomen...

Op brug gegaan, is daar dat zeil!!!

Oeps, ben nu te laat op school... :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Als je de Unique Stunt Jump doet (Klik) , en je botst tegen de slagboom (die omhoog staat), dan zit je auto soms vast in die slagboom. Ik heb het al vaak gehad, en ik zat altijd op dezelfde plek vast (In het midden ongeveer van je motorkap). Je autobegint te fikken, maar je krijgt wel een bonus omdat je auto in brand staa!

Bewerkt: door Dakendak
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is het gewoon een standaard bug of glitch, dat een auto niet in je garage staat als je saved :7

Als je de Unique Stunt Jump doet (Klik) , en je botst tegen de slagboom (die omhoog staat), dan zit je auto soms vast in die slagboom. Ik heb het al vaak gehad, en ik zat altijd op dezelfde plek vast (In het midden ongeveer van je motorkap). Je autobegint te fikken, maar je krijgt wel een bonus omdat je auto in brand staa!

Haha dan ga ik nu maar even uitproberen dan :*D

Bewerkt: door Dylann.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...