Jump to content

Nederlandse hulpverleningsvoertuigen in GTA Vice city


sam-hendrix

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een mod of gewoon de voertuigen los om de politie, brandweer en ambulance voertuigen(dus ook boten en helikopters etc.)te veranderen in Nederlandse voertuigen. Dus ook met nederlandse striping, liefst ook met met Nederlandse sirenes. Wat ook mag is een voertuig los dus bijvoorbeeld alleen politie. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Je kan me contacteren via MSN of mail op *censuur*

Alvast bedankt!

Sam

Bewerkt: door sam-hendrix
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een mod of gewoon de voertuigen los om de politie, brandweer en ambulance voertuigen(dus ook boten en helikopters etc.)te veranderen in Nederlandse voertuigen. Dus ook met nederlandse striping, liefst ook met met Nederlandse sirenes. Wat ook mag is een voertuig los dus bijvoorbeeld alleen politie. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Je kan me contacteren via MSN of mail op *ook censuur*

Alvast bedankt!

Sam

Ik denk dat »deze« mod dan wel iets voor jou is. Het veranderd veel teksten en textures in het Nederlands. En misschien kan je ook nog wel wat met »deze« site, daar zijn Nederlandse spullen te downloaden voor o.a. Vice City.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat »deze« mod dan wel iets voor jou is. Het veranderd veel teksten en textures in het Nederlands. En misschien kan je ook nog wel wat met »deze« site, daar zijn Nederlandse spullen te downloaden voor o.a. Vice City.

Het ziet er allemaal leuk uit op de screenshots en trailers, alleen krijg ik hem niet geinstalleerd op geen manier :? . Kan iemand me helpen want ik wil hem erg graag installeren. Dus wil iemand het stap voor stap uitleggen :$

Sam

EDIT: Ik heb het nu nog een keer geinstalleerd zoals ik denk dat het moet maar nu krijg ik als ik in het hoofdmenu een opgeslagen spel laad een fout met 'Unhandled Istection' of iets dergelijks. Moet ik een nieuw spel aanmaken of iets anders?

NOG EEN EDIT: Ik heb even 2 screenshots toegevoegd. Dan snappen jullei het beter...

Eest dus die gekke foutcode en dan niet verzenden.

post-35626-1163094052_thumb.jpg

post-35626-1163094078_thumb.jpg

Bewerkt: door sam-hendrix
Link to comment
Delen op andere websites

Heey sam, welkom

Je moet klikken op download van gtacrime.

Dan opent er een nieuw scherm, en moet je even wachten en dan opent er een pop up met:

Openen, opslaan, annuleren en meer info.

Klik op opslaan, wacht tot het geinstalleerd is, en het staat op je pc

Succes..

Link to comment
Delen op andere websites

Heey sam, welkom

Je moet klikken op download van gtacrime.

Dan opent er een nieuw scherm, en moet je even wachten en dan opent er een pop up met:

Openen, opslaan, annuleren en meer info.

Klik op opslaan, wacht tot het geinstalleerd is, en het staat op je pc

Succes..

Je schreef dit net toen ik het maakte. Ik zal even uitleggen wat ik heb gedaan:

1. Ik heb de bestandjes gedownload.

2. Ik heb ze uitgepakt.

3. Ik heb de GTA Mod Installer 5.0 Beta en de 2.2 geprobeerd om te installeren. Ze zijn geinstalleerd.

4. Bij het opstarten heb ik in het hoofdmenu de taal Spanish gekozen, goede Nederlandse taal.

5. Bij het laden en het opnieuw beginnen van een spel geeft hij dus de meldingen die ik al eerder heb gepost.

Ik snap er dus helemaal niks van :?

HEEELP!!!!

heeft iemand deze mod al eens gedownload ofzo.

Ik heb wel een tijdje geleden een mod geinstalleerd voor een Duitse 'Polizeiwagen', die werkt goed...

Sam

P.S: Ik heb Vice City helemaal legaal hoor, daar zal het niet aan liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hoor!!!!!

Het is me gelukt!!!! met dank aan Matthijs!!!!!!

Wat ik wel jammer vind is dat het vooral is gericht op zuid-limburg maar dat maakt niet zoveel uit :)

Ook jammer vind ik dat bij de Brandweer en de Ambulance helemaal/niks is veranderd. Bij de Ambu niks en bij de brandweer alleen wat lettertjes en het logo :sst:

Sam

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Misschien dat ik dit topic iets bump maar ik heb dezelfde foutmelding als Sam!

Hoe kan dit, ik heb geen mods etc geïnstalleerd... En ik heb al geprobeerd opnieuw te installeren en ik krijg nog steeds die foutmelding.. Kan iemand mij helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...