Jump to content

geen vcs of lcs bij trilogie

Recommended Posts

Geplaatst:

wat ik vreemd vind is dat er geen vice city stories of liberty city stories bij de nieuwe trilogie zit

>>> Door Dizzee: Voeg a.u.b geen onnodige plaatjes toe aan je post. Doe dit enkel als ze met het onderwerp te maken hebben<<<

Geplaatst:

ten 1ste : een trilogie met 5 delen is een unicum, want dat is nog nooit vertoond :cab::bonk:

ten 2de : VCS en LCS, is oorspronkelijk een trilogie(?dit weet ik niet zeker) voor de PSP en GTA:III,GTA:VC en GTA:SA zijn ontwikkeld voor de PS2

Geplaatst:
wat ik vreemd vind is dat er geen vice city stories of liberty city stories bij de nieuwe trilogie zit

Ik vind dit absoluut niet vreemd want je vergeet dat deze trilorgy voor de PS2 is en Vice City Stories niet voor de PS2 is maar verder hadden ze er natuurlijk wel GTA Liberty City Stories bij kunnen doen. Ze hebben vast wel een goede reden hiervoor; mischien word de set dan te groot of te duur. Ook moet je beseffen dat er mensen zijn die GTA Liberty City Stories al voor de PS2 hebben en alleen een trilorgy van GTA Vice City GTA 3 en GTA San Andreas willen. Tevens is GTA Liberty City Stories al voor een zacht prijsje te koop ; koop dan gewoon de trilorgy + GTA LCS. Maar mischien komt er ooit nog een GTA trilorgy voor de PSP (LCS en VCS)

Geplaatst:

Natuurlijk is dit niet vreemd. GTA III VC en SA is een reekst GTA games die alledrie met elkaar in verband staan. GTA LCS en VCS zijn dan 2 games die er ook mee te maken maar het zijn slechts games die ''er tussendoor'' komen. Een verhaaltje om erbij te doen, om zo het hele GTA verhaal duidelijker te maken. GTA III VC en SA zijn de belangrijkste GTA's omdat ze nooit afgeleid zijn van een al eerder gemaakte GTA. Teminste zo denk ik erover, hoe leuk GTA VCS(heb ik vandaag gekocht) ook mag zijn.. het blijft commerciele troep waarin er niet veel nieuws geïntroduceerd wordt. In tegenstelling tot GTA 4. Het plezier wat ik ervan heb is er natuurlijk niet minder om..

Verder is 'The Trilogy' niet nieuw, hij was eral op de x-box .. dit is gewoon weer een stunt om meer geld te verdienen(zoals altijd tegenwoordig bij R* :duh: ) Verder zou het onlogisch zijn om GTA LCS er wel bij te doen, en vervolgens het de naam Trilogy te geven terwijl VCS nog op de PS2 moet uitkomen en er waarschijnlijk nog iets van GTA San Andreas stories zou moeten komen. Dus maak je nergens druk over, hoe het ook zit Rockstar vind het prima zolang je het maar koopt.. :-(

Geplaatst:

ja beetje dom over die trilogie :bonk::bonk: het zijn inderdaad drie delen

maar het zou leuk zijn als er een grote multi pack zou komen:-gta3

-vice city

-San Andreas

-LCS

-Later........VCS

-Later...........IV :*D:*D

Geplaatst:

Euhm... tegen dat GTA IV uitkomt speelt er waarschijnlijk geen mens meer GTA III (eigen mening)

En verder vind ik dit ook niet zo vreemd hoor dat LCS en VCS er niet bij zitten... Met dezelfde mening als Goliat...

Geplaatst:
ja beetje dom over die trilogie :bonk::bonk: het zijn inderdaad drie delen

maar het zou leuk zijn als er een grote multi pack zou komen:-gta3

-vice city

-San Andreas

-LCS

-Later........VCS

-Later...........IV :*D:*D

Heel mooi bedacht alleen je moet wel bedenken dat GTA IV op PS3 uitkomt en in Amerika kunnen op de PS3 versie alleen PS3 games dus dit zullen ze nooit uitbrengen, want GTA word tenslotte in Amerika gemaakt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...