ACID Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 (bewerkt) eey bij america's army SF begrijp ik sommige missies niet de missie u.s. weapons familiarization dan moet ik met die at4 schieten, op een tank, waar is deze tank ? en ik moet ook met die bdm schieten, op een bunker, waar is deze bunker ? Bewerkt: 11 november 2006 door ACID Reageren
ACID Geplaatst: 11 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2006 eey, reageert er nog iemand ? nu wordt m'n topic helemaal naar onder in het fora geplaatst Reageren
ACID Geplaatst: 21 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2006 eeybij america's army SF begrijp ik sommige missies niet de missie u.s. weapons familiarization dan moet ik met die at4 schieten, op een tank, waar is deze tank ? en ik moet ook met die bdm schieten, op een bunker, waar is deze bunker ? kan er nog iemand helpen ? nu wordt m'n topic helemaal naar onder geplaatst Reageren
pesfan Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 ik dit precies bij het zelfde punt vast. ik weet wel waar alles staat, maar het raken lukt me niet. eerst moet je met die grenade launcher shieten op dat raam. dat raam is wel te vinden lijkt mij. die tank is dat bruine ding rechts van het raam. daar weer rechts van een een lichtgroen gebouwtje. dat is naar mijn idee de bunker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.