Michaelv15 Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 (bewerkt) hey mensen:) hoe plaats ik een texture op de body van de auto? ja ok met paint of zo maar ik bedoel hoe kan ik zien of ze op de goeie plaats zitten zonder dat ik steeds Gta op moet starten? is daar een programma voor of een plugin voor PS cs2? voorbeeld: zodat ik bij die tribals de zijkant van de auto zie of zo zodat ik de plaats goed kan bepalen. hoop dat jullie kunnen helpen:) Bewerkt: 9 november 2006 door Michaelv15 Reageren
DaBeast Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 Hierbij heb je een zogenaamde "template" voor nodig. Op deze template staat op welke delen waar zitten. Helaas bestaat dit niet bij originele San Anreas auto's, soms word hij meegeleverd bij een gemodde auto. Dus je zal zelf meestal uitvinden hoe hij in elkaar zit. Als je eenmaal weet hoe hij in elkaar zit, en de template gemaakt is, kan je aan de slag gaan. Een plugin voor PhotoShop bestaat niet. Vergeet trouwens niet je texture te openen in een ander image editing programma, zoals Paint,Paint.NET of G!MP. PhotoShop heefd namelijk een 'namaak' BMP filter. Deze lijkt sterk op de originele filter, aleen kunnen de meeste games deze niet lezen. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Michaelv15 Geplaatst: 9 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2006 weet jij dan toevallig of er een template is voor: Mitsubishi Eclipse GT http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&id=149 de 1ste of is hier een site voor? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.