Ferre Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 (bewerkt) M'n naam staat er wel op, dus waag het niet :O[/font] Ik vind hem heel mooi Ferre! Vooral de effecten op de achtergrond komen heel mooi naar voren. Het is alleen jammer dat ze (de effecten) een beetje eentonig zijn. Probeer de volgende keer iets meer kleuren en verschillende effecten erin te verwerken. KUTGW.Trouwens, waarom staat je naam er niet op? Dat is echt een heel groot gemis . 1. Ja, ik kan er nog wel wat effecten bij doen. 2. Als je naam er niet op staat dan - althans, niet goed zichtbaar - lijkt mij de grootste reden dat het er gewoon niet zo mooi bij past. Bedankt dat je mn nickname gebruikt:P Ik vind het een mooie sig, ook vooral omdat de render serieus kijkt! 8/10 Lol, ja . En ik vond het ook wel een leuke stock om iets mee te doen. Ik heb gefocust op het persoon; 1 px Gaussain Blur en het bij die vent weghalen. Bewerkt: 9 november 2006 door Ferre Reageren
SamShine Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 Ik vind hem heel mooi Ferre! Vooral de effecten op de achtergrond komen heel mooi naar voren. Het is alleen jammer dat ze (de effecten) een beetje eentonig zijn. Probeer de volgende keer iets meer kleuren en verschillende effecten erin te verwerken. KUTGW. Trouwens, waarom staat je naam er niet op? Dat is echt een heel groot gemis . Reageren
Crankeye Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 Bedankt dat je mn nickname gebruikt:P Ik vind het een mooie sig, ook vooral omdat de render serieus kijkt! 8/10 Reageren
Ferre Geplaatst: 12 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Nog meer rates? Reageren
.Antonio Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Mooi gedaan, mooie effecten, maar waar staat je naam in je sig? De achtergrond is mooi gemaakt, alleen de rechter kant is niet heel mooi. Dan zie je zo die muur, dat vind ik jammer. Voor de rest is het wel goed. 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.