Ferre Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 (bewerkt) De tweede is alleen een Wave+Flippin' Horizontal erbij. M'n naam staat er wel op, alleen niet super goed zichtbaar. Oeps, foutje in topic titel Bewerkt: 9 november 2006 door Ferre Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Hmm wat moet ik er van zeggen, de functie van die 2 losse sigs snap ik niet helemaal. Maar het is ook niet echt bijzonder. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Dit is echt een meesterwerk, en daarmee bedoel ik de bovenste. Hoe V uit ze Sig komt, is welliswaar prachtig. Van donker, naar de lichtere kleuren. De renders zijn ook mooi geworden. Bij dat zwarte valt misschien nog wat te doen, zoiets als het V for Vendetta teken, en met daaronder jouw naam in dezelfde stijl. Kortom een mooie sig: 9.1/10 Reageren
.Antonio Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Mooi gedaan, mooie effecten. Je kon het misschien een tikkie lichter maken. Het is iets tedonker dat je niet goed kan zien wat er in de sig zit (dat gaat over de 2 sig). Verder goed gedaan. 8/10 Reageren
Ferre Geplaatst: 12 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Nog meer rates? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.