Jump to content

Favoriete Save House.

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat is jou Favoriete Save House.

Die mijne is het derde Save House in Vice Point.

Daar heb je een grote garage en het is een erg groot hotel en hellemaal alleen voor jou met 2 verdiepingen. :Y

Geplaatst:

Ik heb alleen nog maar het eerste savehouse dus ik weet het niet.

maar meestal is het laatste savehouse de mooiste dus ik denk dat dat mijn favo wordt.

Geplaatst: (bewerkt)

Zeker Het eerste save house op het 2e eiland dik appartement, maar verder ben ik ook nog niet dus ik weet niet wat er nog komen gaat.

Ik vind het mooi omdat je een lekker groot huis hebt met de willy op het dak en je hebt een mooi uitzicht op de kermis en het reuzenrat.

Mazzel.

Bewerkt: door Isafdar
Geplaatst:

mischien kan iemand screens maken van allle save huizen dan kan iedereen zien welke je kan krijgen :)

ps: het is maar een idee :Y

Geplaatst:
mischien kan iemand screens maken van allle save huizen dan kan iedereen zien welke je kan krijgen :)

En een heel goed idee. Zelfs zo een goed idee, dat we dit allang gedaan hebben :D. Op WikiGTA hebben we alle savehuizen (er schijnt er 1 te missen zag ik echter vanmiddag, maar die wordt nog gefixed) alvast verzameld en beschreven, inclusief een mooie screenshot. Klik hier. Succes met het kiezen....

Ik kies trouwens voor The Vercetti Mansion....mooie garage, kleding, een geldgenerator en een vette auto voor de deur. Helemaal goed :Y

Edit: bovenstaand bericht is gebaseerd op grote onzin, is niet juist en zelfs verkeerd, het gaat over het verkeerde spel en onderstaande mensen hebben gelijk in hun stelling dat GTA-Sheep niet handig bezig was :D Excuus......

Geplaatst:
En een heel goed idee. Zelfs zo een goed idee, dat we dit allang gedaan hebben :D. Op WikiGTA hebben we alle savehuizen (er schijnt er 1 te missen zag ik echter vanmiddag, maar die wordt nog gefixed) alvast verzameld en beschreven, inclusief een mooie screenshot. Klik hier. Succes met het kiezen....

Ik kies trouwens voor The Vercetti Mansion....mooie garage, kleding, een geldgenerator en een vette auto voor de deur. Helemaal goed :Y

Euhm, Danny, waarschijnlijk ben je even verward met GTA Vice City. Dit gaat hier over de savehuizen in GTA Vice City Stories. :clown:

Geplaatst:

Fout :D Je verwart GTA Vice City met GTA Vice City Stories. Van Vice City zijn er inderdaad al screens van de savehouses, maar volgens mij mist er geen hoor. Waarschijnlijk zullen deze screens binnenkort op wikigta verschijnen dit was tenslotte ook zo met LCS en zo nodig doet een Devhook gebruiker het voor ons.

Nee, niet helemáál goed. Jij hebt het namelijk over Vice City (denk ik), dit is het Vice City STORIES forum. :D Maar het was wel een goed idee.

EDIT:

Grrr...Zijn VforV en Advancegta me weer voor... :-(

Bewerkt: door need my speed

Ik wil mij niet moeien maar dit gaat toch over VCS en niet Vice City?? :{

Edit: die andere zijn me voor :D

Bewerkt: door Gta-gamertje
Geplaatst:

Waarom laten de ontwerpers van Rockstar zich dan ook verleiden om die titels zo erg op elkaar te laten lijken? :sst: Neem me niet kwalijk heren en dames, ik zit weer 2 spellen door elkaar heen te halen....zal beter opletten voortaan :puh:

Geplaatst:

Makkelijek keuze ben bij tweede eiland en dan is er vrij duidelijk gemaakt dat i dat het lauwdt apartement/petnhouse vind. Je heb zo'n uitzicht en de little willy voor je neus als je omhoog loopt

vrij makkelijk. Super tof Penthouse.

Geplaatst:

zou iemand sscreens willen maken van allesave houses???????

dat is ook handig voor anderen......en mij

ben trouwens benieuwd :D

Geplaatst:

Ik heb nog maar 2 savehouses gezien en het ze zagen er allebei goed uit. De barracks vind ik vet door dat je echt in een legerkamp zit, en het huis dat Phil Cassidy je geeft ziet er ook wel goed uit, een beetje krap misschien maar wel met een garage. De echte vette villa's heb ik nog niet gezien, maar dat komt binnenkort nog wel :puh:.

Geplaatst:

Ik gebruik het derde Save House op het tweede eiland altijd die andere nooit meer.

Dat 2e Save House vind ik niks dat ligt zo ongelegen.

Het eerste Save House is wel cool echt een gangsterstijl.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...