DenkaanHenk Geplaatst: 10 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Er zijn 3 Save Houses. Reageren
j0ry Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 ik die daar bij de kermes en het laatste met zoon heli op het dak Reageren
mertin Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 offtopic; ik heb hem nu ook en op de kaart staan er 4 ontopic; kan nog niet beslissen Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 10 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Er zijn 3 Save Houses. 2 op het eerste eiland. 1 op het tweede eiland. En die andere raak je na de eerste drie missies al kwijt en krijg je hem daarna nooit meer terug dus die telt niet echt mee je hebt dus drie echte Save Houses. Reageren
Rickos Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 je hebt in prencipe 50 save houses maar inderdaad ik geloof ook 3 maar wat maakt het uit de laatste op eiland twee is toch een prachtig penthouse veel mooier had ik ze niet kunnen bedenken ik vind m in ieder geval supertof wat ook nog een cool save house had geweest eentje die op strand en zee uitkeek en die vuurtoren maar prima zo toch Reageren
Othermacs Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Ik vind het één van de beste GTA-Games. Ik heb het nog niet helemaal uitgespeeld, maar als het zó leuk blijft wordt dit echt mijn favoriet van heeeel de GTA-reeks tot nu toe! Reageren
BigM Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Ik vind het één van de beste GTA-Games.Ik heb het nog niet helemaal uitgespeeld, maar als het zó leuk blijft wordt dit echt mijn favoriet van heeeel de GTA-reeks tot nu toe! wat heeft dit met deze topic te maken idd het 3rde save house ....heel mooi .pyro copter en groot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.