cheizz Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 nou de omschrijving zegt het al ik wil snail trail doen ik heb hem al een keer gedaan maar als ik nu achter die reporter aan ga en hij stapt in de taxi blijft de taxi even staan en zonder dat de spook-o-meter vol loopt krijg ik mision failed the reporter spooked you! weet iemand wat er aan de hand is?? Reageren
Barcelona Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 (bewerkt) Hey, Kijk, als je bij het station bent moet je om de hoek ergens gaan staan waar je hem goed ziet en die meneer dan je niet ziet. Dus je moet niet bij hem gaan staan! Wacht tot hij in de Taxi is en stap op je motor of auto, en rijd zachtjes en kom niet te dichtbij, maar niet te zacht want dan ben je de man kwijt. Tot dat hij het einpunt heeft gehaald en stap uit je auto en maak de 2 mannen dood en dan ben je met de missie klaar! Meer weten? Zie deze link En als de missie echt niet lukt, upload je savegame en dan kan je je savegame in dit forum Savegame aanvraag Forum posten. Bewerkt: 9 november 2006 door Barcelona Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.