Jump to content

Battlefield 2142

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heey, Crankeye!

Ik zal direct al tips geven over C4D renders. Om een mooie C4D render te bekomen zet je die best op Lighten/Color Dodge/Linear Dodge en gum je delen uit die niet mooi zijn. Zoek dzaarna een mooi plaatsje in je sig. Je kunt bijvoorbeeld een effect maken dat je renders zogezegd ontploft ofzo. Als je dan geen mooie uitkomst krijgt, werk je waarschijnlijk met de verkeerde C4D renders.

(PM me ff met de C4D renders die je gebruikt)

Nu even over je sig. Je achtergrond is wat aan de lege kant. Ik zie eigenlijk niet veel in je achtergrond en hij is niet zo mooi. Aan de linker kant is het vast Motion Blur en aan de andere kant een totaal ander effect(Die blokjes rond je C4D renders, ik ben vergeten hoe 't heet). Dat is niet zo mooi.

Je render is niet echt goed duidelijk. Vooral het 'ding' links. Ik denk dat het een geweer is. De kwaliteit is niet erg mooi en ik zou 'm wat meer inblenden.

De C4D renders zijn niet erg goed gelukt zie ik. Het zijn net 'ijsblokjes' rond je geweer. Ook de blokjes rond het C4D past er niet goed bij en het is niet mooi. Je Lensflare zou ik ergens anders zetten. Ik dacht net onder je render, dat zal wel een mooi effect geven denk ik.

Je tekst zou ik ergens anders plaatsen. Het is niet erg overzichtelijk als je je tekst recht op je render zet.

Het teken rechtsboven stoort wat vind ik, dat zou ik dus weglaten. Het past totaal niet bij je render.

60% - Probeer wat meer aan je achtergrond te doen en werk wat meer aan je C4D, dan zal je sig waarschijnlijk wat mooier zijn.

Bewerkt: door Lord of War

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...