Jump to content

iets vreemd met de radio in gta san-andreas

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een probleem :(

ik heb pas geleden ook een probleem gehad maar dat is opgelost ik heb sanandreas opnieuw geinstaleerd

nou kwam er een melding dat er dus iets was met die radio zenders ik heb sanandreas opnieuw geinstaleerd

en nu costum gedaan en maar geen radiozenders aangevinkt als ik nu sanandreas speel en ik druk per ongeluk op een knop om naar andere zender te gaan dan loopt mijn computer vast

en oja soms doen die radio zenders maar als ik dan van zender verander heb ik nog steeds hetzelfde probleem :(

ps: ik heb ook al de zoekfunctie gebruikt maar daar kwam ik alleen maar een stel (...) die een niet wisten hoe ze de,r eigen liedjes in de map moesten zetten :S

Geplaatst:

Hmm, je zij dat vorige keer je san andreas opnieuw hebt geinstalleerd, en dat het terug normaal was.

Misschien moet je het dan eens verwijderen, een ook je san andreas in je c-schijf verwijderen. (C: program files -> rockstar games -> san andreas en dan rechtermuisknop en verwijderen). En dan terug installeren en je radiozenders erbij installeren, als dat niet werkt zullen er hier nog wel andere leden zijn met een andere oplossing.

(Ik heb een gelijkaardig probleem gehad, en zo was het opgelost.)

Geplaatst:

ik heb gedaan wat je heb gezegt en toenn ik sa weer ging instaleren en toen hij bijna klaar was kwam er te staan van audio en dan sluit hij af :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...