Jump to content

Rate deze Sig

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

image1rl7.jpg

Rate die Lord Of The rings sig kheb er niet zo veel tijd in gestoken het kostte me een kwartier.

Rate van 1 tot 100

EDIT: Vote deze ook (zie hier onder)

dwarvewhitpowerrrzh8.jpg

Bewerkt: door Carl_Johnson2
Geplaatst:
image1rl7.jpg

Rate die Lord Of The rings sig kheb er niet zo veel tijd in gestoken het kostte me een kwartier.

Rate van 1 tot 100

EDIT: Vote deze ook (zie hier onder)

dwarvewhitpowerrrzh8.jpg

Ik zal maar even beginnen met je eerste sig. :) Ik heb zelf niet echt veel verstand van sigs maken, maar er zijn toch wel wat tips die ik je kan geven. Het eerste wat me opvalt zijn de renders. Die ring is mooi, maar dat oog past er totaal niet bij. Dat oog trekt veel teveel aandacht, terwijl het eigenlijk over de ring gaat. En het voegt niet echt iets moois toe. Dus mijn tip: Laat dat oog maar weg. :) Het tweede wat me opvalt is het lettertype. Dit is gewoon een standaard lettertype, en past niet echt bij de ring. Het mooiste zou een lettertype zijn dat echt bij The Lord Of The Rings hoort. Op internet zijn vele lettertypes (fonts) te vinden van The Lord Of The Rings. Typ bij google maar eens de zoekopdracht ''Lord Of The Rings Font'' in, ik weet zeker dat je veel resultaten zult krijgen. :) Ik er wat voor je opgezocht, en een voorbeeldje gemaakt, kijk hier maar eens:

Ringbearer font:

lettertype1vq3.png

En dan nog eentje die niet zo mooi is als de eerste, maar ook mooi:

Elvish Ring font:

lettertype2km1.png

Er zijn er nog veel meer, ga maar eens een beetje rondzoeken op internet. Maar deze twee vond ik de mooiste. Van beide fonts heb ik de site waar ze kunt downloaden.

Link naar Ringbearer font: Klik.

Link naar Elvish Ring font: Klik.

Dus in feite komt het er op neer: Laat het oog weg, en kies een ander lettertype. :) En dan de score:

Achtergrond: 7.9: De achtergrond is heel eenvoudig, gewoon zwart, wat ik eigenlijk bij deze sig wel mooi vind passen. :) Misschien kun je er nog iets meer werk in steken, maar je moet proberen hem niet veel drukker te maken, want dat verpest het waarschijnlijk.

Render 1 (de ring): 8.2: De ring vind ik ook mooi. Je hebt er volgens mij niet veel aan gedaan (geen effecten ofzo), maar dat is ook niet echt nodig bij zo'n ring vind ik.

Render 2 (het oog): 6.0: Het oog verspest de sig een beetje, het past er gewoon niet bij. Die kun je beter gewoon weglaten.

Tekst: 5.8: De tekst past ook niet bij de sig, bij zo'n The Lord Of The Rings sig mag je ook wel een beetje een mooi/speciaal lettertype verwachten, maar de tekst van jou sig is juist heel standaard.

Overall: 7.0: Een mooie simpele sig, maar de lettertype en het oog verpesten het een beetje. Ik hoop dat je wat met mijn tips kunt. Keep it up! :tu:

Ik weet niet precies wat je allemaal aan je tweede sig gedaan hebt, ik zou daarom eerst het orgineel willen zien, daarom rate ik deze niet. Maar voor deze sig geldt ook: Je had beter een mooier lettertype kunnen kiezen.

Geplaatst:

1e sig: Je ring en dat andere ding ( :puh: ) zijn erg mooi ingeblend, alleen valt er verder niet veel te zien. Je naam en die renders zijn alles, misschien had je nog een leuke background erbij kunnen maken. Je effecten bij de tekst zijn ook wat standaard, je had de tekst wat mij betreft beter wit kunnen laten.

Een 65/100

2e sig: Deze vind ik minder mooi dan de eerste. Je ziet niet echt dat er veel aan gedaan is, de screen een beetje geblurt en je naam met wat tekst erbij. Ook hier geld weer dat de effecten van je tekst er niet echt goed bij passen. Probeer de volgende keer wat meer effecten te gebruiken.

Rating: 60/100

Geplaatst:

1e: beetje simpel, wel mooi die ring erachter maar het ziet er een beetje 'paintig' uit. Border is wel mooi. 7/10

2e: mwuah, achtergrond goed wazig gemaakt, kwaliteit zuigt eigenlijk. Text is niet zo mooi.. hmm niet echt geslaagd :N5.5/10

Geplaatst:

tweede kostte 10 minuten en eerste probeerde ik ook snel af te hebben maar ik vond eerste ook het mooiste (net alsjullie) BTWik gebruik PSP 8,7 en corel

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...